ZASE PO ČASE - O EZO LIDECH

Zase po čase se dost bavím. Kdo mě zná osobně, ten ví, že mám neuvěřitelnou paměť. Pamatuju si už od dětství naprosto všechno, co mi či o mně kdo řekl a za jaké situace. Fejsbuk je dost fajnová věc: je to takový pěkný plácek, na kterém se vzájemně drbe každej s každým. Mou stránku sleduje dost ezo lidí, dokonce i těch, kteří jsou na poli ezoteriky ofiko déle než já a mnozí možná i větší kapacity. Mnozí mi lajkují mé příspěvky téměř pravidelně, shodují se s mými názory, jsou i tací, kteří můj status nakopírují a vydávají za svůj. Samozřejmě jsou tu i takoví jedinci, kteří zprvu tvrdili, jak jsem negativní, jak špatnou mám energii, že bych se měla nad sebou zamyslet, nepoužívat vulgarismy, chovat se k lidem s úctou, umět pomáhat všem, kteří si o to řeknou, mít trpělivost, nehlásat do světa, jak mám některá individua v paži. Tyto osoby donedávna měly své stránky poseté srdcaty všech velikostí a barev, andělé tam lítaly zprava doleva i naopak, na úvodce tančily víly s jednorožci, všechna slova byla prostě děsivě slaďounká, křehká a dojemná a ejhle: nyní už se vyjadřují jako já, mají lidského hulvátství a netrpělivosti ve vzkazníku plné zuby, stanovují si své hranice a již odmítají dávat své služby grátis. Co to, co to? Že by divné bio či snad erupce na slunci? :D A jsou to navíc přesně ti, kterým se tu od začátku směju, ale nehodlám je jmenovat, páč oni se ubijí sami. Kdyby si tak každý zametl nejdříve hovna před svým prahem a pak teprve ukazoval prstem na druhé, to by bylo na světě čisto a voňavo. :D Ezo svět se stále chvěje ve svých základech, odpadávají nahnilé či už dost hnijící kousky. Bystrým neuniká, kdo své medy používal příliš úlisně a neupřímně. Moc mě to baví. Ezo pořady v televizi dle mého brzy padnou všechny, nicméně do té doby stihnou ještě nemálo hlupáků obrat o groše, ale tady je to karmou či lidskou blbostí. Zde na socsíti si taky můžete všímat, kdo už zmizel a již se nenavrátil a pokud máte pamatováka, tak si taky dokážete zrekapitulovat, co kdo tvrdil o svém působení před rokem a jaká byla nakonec realita. Díky Bohu za těch pár neteatrálních, upřímných duší, kterým bude jejich činnost jenom vzkvétat. No a abychom to moje dnešní "esejování" měli stylové, přikládám i foto mého každoročního velikonočního přání pro své nejbližší. Krásný den, lidi, a mějte otevřená nejen srdce, ale i oči. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA