POSTŘEHY LEEJDY MORGANY Z TĚHOTENSTVÍ, VSTUP ČTVRTÝ

 mé těhotenství mě změnilo v mnoha směrech, naštěstí ne v tom zásadním, který jsem u druhých pupkatých žen dost dobře nechápala a ani po přivedení malého prince chápat nezačnu, a tím je načítání všelijakých moudrých knih a brožur a pro mě naprosto nepochopitelné téměř každodenní přispívání na různé mamino weby, kde se většina žen prezentuje jako totálně vymaštěné blbky. Díky Bohu, že v tomto směru zůstávám při zemi a cítím, že to tak bude i po porodu. Jediný web, který navštěvuji, je wéwéwé tečka tehotenstvi tečka cz. Tam si totiž na každý týden mohu vcelku přehledně projít info o tom, co se v mém těle zrovna děje a jak je na tom můj plod. Nejvíce mě baví informace o velikosti miminka, která je přirovnávána vždy k nějakému ovoci či zelenině. Takže už mám za sebou velikost brambory, pomeranče, avokáda i banánu. Vždy jsem hrdě nahlas vykřikla, že "teď mám v sobě (třeba) pomelo" a po zbytek týdne žádné čtivo neřešila. Tento týden se rovná salátové okurce. Si tak říkám, že pro tentokrát svůj každotýdenní výkřik ponechám raději stranou...

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA