POSTŘEHY LEEEJDY MORGANY Z TĚHTENSTVÍ, VSTUP OSMÝ, ZÁVĚREČNÝ

Tak jsem byla v předporodní poradně na ozvech. Dost sranda. Čekárna plná povadlých těhulí s ustaraným obličejem, já celou dobu se svým doprovodem vysmátá jak lečo. Pro laiky: ozvy se měří většinou cca čtvrt hodiny, přístroj zaznamenává i pohyby miminka. V čekárně můj drahý drobek předváděl akrobatické výkony hodny zlaté medaile, po připojení na přístroj ticho po pěšině. Sestřička se divila, že co se jako děje, tudíž jsem jí vysvětlila, že syneček je po mamince, která nikdy ale opravdu nikdy nedělá to, co se v danou chvíli od ní očekává. No co vám budu vykládat, od polohy vleže, přes mírný sed, sed a postoj na nohou včetně podpoření malého rebela k akci přes snědení koláče, který jej skrze žaludek měl jakože rozpohybovat, jsem strávila v kumbále 50 minut. Je to holt chlapec slušně vychovaný a ví, že u doktora se zkrátka nedělá bordel. :D Ale krteček už je nalepen, viz foto dole, z toho jsem měla takovou radost, že jsem zbylými obrázky chtěla "vytapetovat" zbytek hradu včetně toalety, leč bylo mi v tom zavčas zabráněno. Někteří jedinci fakt nemají estetické cítění... :D
Zítra poslední možnost odeslání objednávky výkladu, standardní budou dodány do 10 pracovních dnů, velké mají čekačku 2 měsíce. Vše na mailu MorganaLeFay@post.cz
Krásné večír, lidi, mějte se skvěle jako se mám já. Lavjůůů <3



Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA