POSTŘEHY LEEEJDY MORGANY Z TĚHOTENSTVÍ, VSTUP SEDMÝ

 Dnes jsem si volala do porodnice, abych se informovala, jak postupovat při registraci k porodu. Z telefonních čísel jsem si zvolila to, které je přiřazeno jednomu z hlavních porodníků, viď že jóóó :-) Pán dochtór se mi představil, já na něj vyklopila požadavek, že se chci přihlásit do jejich předporodní péče s tím, že jsem ve 34. týdnu. MUDr. na to zareagoval slovy: "A Vy jste těhotná?" Tak ňák cítím, že v této porodnici bude docela sranda rodit, zřejmě nejsilnější vzoreček z celé skvadry. :D Jinak mě moc baví setkání s různými úřady a institucemi, které si každá podnikající maminka musí před porodem oběhat. V podstatě si musí sama načíst, co a jak, a pak si to jít jen úředníky odkývat a posléze i ohlídat, zda požadavek vůbec vykonali. Taky moooc fajn záležitost. Proto jsem došla k jasnému závěru: hned jak vyplknu Tobiáše, začnu neprodleně pracovat na Beátce :D


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA