POSTŘEHY LEEEJDY MORGANY Z TĚHOTENSTVÍ, VSTUP PÁTÝ

 Páč jsem se dostala do stádia, kdy - jak se říká - přeskočit mě je rychlejší než mě obejít, vydala jsem se na nákup kočárku. Vybrat povoz pro potomka je snad to nejhorší, čím si žena s pupkem musí projít, neb těch možností jsou tři prdele. Co jsem stopro věděla, že nechci žádnou levnou šunku, která se mi při prvním výjezdu rozpadne a už vůbec ne variantu, která má vepředu jedno kolo nebo ty dvojkola, co nemají snad ani 10 cm, páč to je děs běs. Správný kočár má pérovat a drncat jako za našich mladých let a mít kovový koš, aby udržel nákup a ne tu látkovou hrůzu, která udrží tak maximálně čivavu ve venkovním župánku (kterou mimochodem naštěstí nemám). Jelikož jsem holka šikovná a jsem vždy ve správnou chvíli na správném místě, zrovna měli ve slevě ne zrovna levnou značku kočáru, takže povoz zajištěn. Mnohem větší terno byl okamžik výběru kojicí podprsenky. Když jsem si ji v kabince vyzkoušela, oči mi málem vypadly z důlků nad tou krásou, nicméně pojďme si tak nějak kolektivně říct, že v takové podpěře nevypadá dobře nikdo, že jo. Doma jsem se před zrcadlem ještě dlouho nevěřícně nakrucovala a prohlížela ze všech stran, v hlavě ve stejnou dobu přemýšlela, kterého mládežníka svým přitažlivým oblečkem na zkoušku vyděsím. Slovní spojení "very sexy" asi na čas nechám u ledu... :D

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA