POSTŘEHY LEEEJDY MORGANY Z TĚHOTENSTVÍ, VSTUP ŠESTÝ

Již jsem ve fázi, kdy obdivuju všechny otylé ženy, že dokáží ve svém stavu s pneumatikami Michelin místo břicha provádět každodenní činnosti jako je oblékání kalhot a ponožek plus obouvání bot, nemluvě o akrobacii ve sprše. Mám stále poměrně malé bříško, ale výše uvedené situace jsou pro mě dost tristní. Už jsem prosila mládežníka, zda by při mém předklonu nemohl naběhnout zleva či zprava na záda, ale šlo to vniveč. Navíc: v tomto stádiu těhotenství mi chytré internety slíbily, že dítě má čím dál méně místa, tudíž přestanou být pohyby miminka tak zřejmé a časté. Mohli byste to někdo vysvětlit mému drahému princátku? Dřív hrál pouze fotbal. Nyní, v 8. měsíci, se dal na box, kickbox a bojová umění všeho druhu, nejlépe vše ve stejnou dobu dohromady. A co víc: i přes můj pokročilý věk, ale díky mladistvému vzhledu, mě ještě donedávna všichni oslovovali "slečno", na což jsem byla patřičně hrdá, páč komu lidé běžně odečtou 12 let, žeo? Nyní už jsem díky břichu zcela nedobrovolně v sekci "mladá paní". Život vůbec není spravedlivý, vůbec! Mé zhrzené ego pláče a tříská každou noc pěstičkou do promáčeného polštáře... :D


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA