MORGANINA ETIKA PŘI VÝKLADU KARET


Než se zcela vytratím, tak vám tu zopakuju pár pravidel, kterými se řídím, ač jsem o nich již psala asi před 3/4 rokem. Nutno dodat, že každý kartář se řídí něčím jiným, takže co pro vás jeden není ochotný udělat, to pro vás druhý s radostí udělá bez přemlouvání.
1. Karet se nikdy neptám na třetí osobu, pokud o výkladu sama neví a nedala k němu svolení. To znamená, že pokud se budete chtít jen tak ze zvědavosti zeptat na bývalého přítele, který svým odchodem ukončil pobyt ve vašem životě či na Olgu z vedlejšího kanclu, která vám nedá spát, máte smůlu. Zkoušet na mě větu typu "On(a) o tom ví" klidně můžete, já ale i na dálku cítím, že lžete, takže je to marné. Navíc pokud někdo potřebuje opravdu nutně do výkladu zahrnout jinou osobu, ptám se Vesmíru, zda mám svolení a pokud ten vyšle jako odpověď rudý vykřičník, že ne, máte opět smolíka pacholíka. Lidé všeobecně strkají svůj nos do záležitostí, po kterých je jim hovnec a já tuto jejich charakterovou patologii nehodlám nijak podporovat.
2. Magie a kouzla na přilákání odejivšího partnera: tohle se zkrátka nedělá vůbec, je to zásah do vyšších plánů, do cizí karmy. Všeobecně platí, že i kdyby se partner navrátil, bylo by to jenom na chvíli a znovu by vás opustil, a věřte, že bolest z rozchodu by byla mnohem větší než ta původní. Už mi ne málo klientek nabídlo neskutečné sumy v řádcích tisíců, pokud jim zajistím návrat muže, který je opustil. Po mém odmítnutí se na mě sesypaly nadávky, nad kterými bych se uzarděla mnohdy i já sama. Od čaroděje či čarodějky, který tohle ve svých službách poskytuje, dejte ruce pryč a zdrhejte. Nejen že sere karmu vám a expartnera, ale i svoji a pocítí to velmi bolestně záhy.
3. Nikdy neposkytuji informace o svých klientech ani nikomu nesvěřuji otázky, na které se dotyční ptali. Absolutní diskrétnost je nutná, i kdyby se mi někdo svěřil s tím, že někoho zabil. Je to jako s právníky, klient je prostě klient. Mám ovšem právo karty danému člověku nevyložit či klienta jako takového vůbec odmítnout bez udání důvodu či ospravedlňování. Nerada se napojuji na lidi se špatnou energií, tohle ovšem vím hned, jak mi napíše či dojde na osobní výklad, tudíž obratem píši či sdělím, že nemohu sloužit. Celkově se vůbec vyhýbám a nereaguji na jakékoli upíry, nevyrovnané jedince či psychouše všeho druhu, takže pokud takovými jste, je zbytečné mě kontaktovat.
4. Neděli se snažím ctít jako den odpočinku. Je ale pravda, že mnohdy se mi výklady nakupí, ač se jim věnuji denně, a pak nezbývá v rámci stihnutí termínu sednout ke kartičkám i v tento den. Dělám to ovšem jen výjimečně, ani kvůli tarotu se totiž neposeru.
5. Pokud možno, vyhýbejte se otázkám, na které chcete znát odpověď ano/ne. Takto karty nefungují. Karty vám mohou nastínit pravděpodobnost vývoje dané situace. Jak se ale rozhodnete, je čistě na vás. Proto u partnerství se ptejte na jeho vývoj, u pracovních nabídek např. Jak se bude vyvíjet práce A nebo B? Vynechte úplně otázky typu Mám tuto práci vzít?, Mám jet na ten pobyt? apod. To je na vás, na vašem rozhodnutí, vašem vnitřním pnutí a touze, ne na mých kartách. Taktéž nepokládejte pitomé otázky na každodenní záležitosti. U karet platí, že na blbou otázku přijde vždy blbá odpověď, karty samy o sobě jsou dost vtipné a umí si udělat prdel z kohokoli.
6. I karty a výklad potřebují čas. To znamená, nemá smysl ptát se každý měsíc na to samé, dle toho pak vypadají i odpovědi a vy jste překvapeni, že vás odmítám, anebo se podivujete, proč před měsícem řekly tohle a teď říkají lehce něco jiného. Je to proto, že se ptáte zase na blbost a nedáte kartičkám čas, aby se ukázalo, že měly pravdu.
7. Když vidím v kartách smrt klienta, neřeknu mu to. Nemám právo brát mu naději či kazit zbytek dnů na zemi. Pakliže uvidím smrt, odchod do vazby či vážnou chorobu jiného člověka z jeho okolí, tady se ptám Vesmíru, zda mohu sdělit, nebo ne. Pokud dostanu svolení, bez servítků a obalu to vyhrknu, stejně jako sděluji na rovinu nevěru partnera/ky. Je potřeba si uvědomit, že negativní výklad vás posune daleko víc než ten květnatý, růžovoučký, ověnčený skřítky.
8. Nikdy nikomu nefoukám bébí. Pokud kartářku požádáte o výklad, jste sami zodpovědni za tento krok. Ona sděluje, co k ní shůry přijde a jak se s danými fakty poperete už je na vás. Jistě že dobrá kartářka je tak trošku i psycholog a terapeut (sama to tak mám s většinou z vás), ale nebudu plýtvat svou energií a svým pozitivním přístupem kvůli tomu, že jste se z výkladu dozvěděli něco, co vás ranilo či šokovalo.
9. K práci ostatních kartářů se vyjadřuji jen výjimečně, ovšem nikdy je nejmenuji, protože Vesmír zkrátka vidí a ví a dle toho bude odměňovat a trestat. U některých se musí čekat déle, ale jelikož v jeho spravedlnost věřím, vím, že není třeba se k nikomu jmenovitě vyjadřovat. Pouze vyčkávám. :-)
10. Neposkytuji slevy, procentíčka, dárečky za sdílení, výklady zdarma ani jinou charitu. Cením si své energie a svého času a za ně chci adekvátní kompenzaci. Jelikož pytel brambor nemám kde uskladnit, husu v košíku bych nebyla schopná zabít a krávu kde pást, je mé ohodnocení formou financí, páč na úřadech ani obchodech či službách platit v naturáliích těžko budu, žeo ;-) Takže řešit, proč si nechám jako ostatně mnozí kartáři za výklady platit, nehodlám. Pokud někdo tyto služby poskytuje zdarma, chvála mu, ovšem výdej energie bez řádného ocenění se mu projeví dříve nebo později na zdraví či v jiné životní sféře, neb nebudete tomu věřit, ale Vesmír nemá rád jedince, kteří plýtvají svým Darem. Jasně, najdou se chytrolíni, zejména z řad nekartářů, kteří budou hrozně uvědomělí a budou atakovat názorem, že tohle se musí dělat zdarma. Pro ty jen drobnost: až budu mít týdně pouze jednoho klienta, zajisté i já se stanu Matkou Terezou a budu poskytovat svůj Dar grátis. Nicméně týdně jich řeším několik desítek, takže tady pardon ;-) A navíc: volba je vždy na klientovi: pokud se mu mé finanční rozpětí za výklad nelíbí, má možnost najít si nějakého toho vámi zmiňovaného "dobráka". (A než podobný koment napíšete, položte si otázku: Chodím já sám/sama do práce zdarma?)
11. No a závěrem: neskákám, jak kdo píská. Nereaguju na hovnoidní zprávy, nečtu texty delší než 3 řádky. Nehodlám se ospravedlňovat, vysvětlovat, ponižovat. Blokuju každého, kdo se tu trápí, vulgárně mě napadá či je jinak nespokojený, páč nechci druhým způsobovat tik v oku, to je hrozná věc. Je mi jedno, co kdo/kde/proč o mé osobě říká, co si o mě myslí. Neřeším psycho-energeticko slabé jedince, ani jejich plivance a hovna, která mi tu vyzvrací.
No a ještě drobnůstka: nějaká další uvědomělá duše mě tu napadla, že dělám výklady v těhotenství a ohrožuji tak své miminko. Tak pro tuto dámu asi tolik: to první, na co jsem se ptala Vesmíru i malinkého, bylo, zda mohu poskytovat výklady i během těhotenství. Oba souhlasili. Není to proto, že bych chtěla hrabat peníze, není to ani proto, že bych chtěla hazardovat se zdravím Tobiáška nebo proto, že mám na čele vytetováno Jsem Andula. Jsem dostatečně silná osobnost, a to se nebojím takto pojmenovat, která se umí chránit a umí chránit i to nejcennější, co nosí pod srdcem. Když jsem se před pár týdny bavila s kartářkou, která je opravdu dobrá a má Dar, jež mnozí jen předstírají (ano, je to ta, co nepotřebuje k výkladu karty), tak mi sama řekla: "Ten Váš malinký je neskutečně dobře chráněný, tak dobře krytý. Já mám pocit, jakoby byl za pancířem." Ano, správně, chráním ho, to musí dělat každá čarodějka a neriskovat nejen sebe, ale ani lidi ve svém okolí. Jinak nemá v ezo světě co pohledávat.

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA