ROK 2018, JAKÝ BUDE?

U některých objednávek se po ránu hodně nasměju. Jako třeba včera mi jeden mladík napsal, že objednávku zasílá z mailu své sestry, páč heslo ke svému zapomněl a hned v následujícím mailu mi psal, že peníze šly z účtu jeho sestry, páč zapomněl i to. To mi vykouzlilo úsměv na tváři, mám ráda lidi vtipné a možná ještě víc ty, co jen tak něco vtipného utrousí, aniž by věděli, že druhého rozesmějí :D Takže aspoň takto inkognito zdravím! Před pár dny mi jedna osoba připomněla, jak ten čas letí, jelikož za čtvrt roku tu máme v podstatě Vánoce a blíží se nám rok 2018, tak jsem si řekla, že ač se k tomu možná ještě do konce roku sedmnáct vrátím, napíšu něco málo k tomu, co od něj můžete očekávat. Podotýkám nebo spíše znovu opakuji, že nejsem numerolog, čísla jsou mi cizí, takže tento můj vhled do dalšího roku neberte jako numero rozbor, protože tato disciplína jde zdárně mimo mě, ač ji nepodceňuju, páč když mi jedna numeroložka poslala rozbor mé osoby a hned v první větě zmínila, že jsem velmi silná osobnost, tak mi bylo jasné, že čísla fakt nelžou :D :D :D No ale zpátky k věci. Zatímco tento rok byl pod vlivem čísla 1 (2+0+1+7 =10 = 1), pak ten následující - zcela logicky - přijde s energií čísla 2 a člověk nemusí být Einstein, aby mu docvaklo, že dva znamená pár, znamená protiklad, znamená vnitřek a venek. V příštím roce se tedy bude dle všeho klást důraz na partnerství (jak stávající, tak nová), budeme více přemýšlet nad tím, kam to naše vede, jak jej oživit, či zda je vůbec možné něco s partnerem vylepšit, nebo jít raději od sebe. Číslo dvě můžete vnímat i jako dvě misky vah, které jsou buď v rovnováze, anebo rozkolísané, takže ať už budeme v daném roce řešit cokoliv, budeme se o tento pomyslný balanc snažit, nicméně stále bude hrozit, že nám do jedné misky někdo lehce cvrnkne a my nebudeme stačit lapat po dechu, abychom se znovu ustálili do klidu. Dvojka v souvislosti s ostatními lidmi s sebou přinese i větší potřebu spolupráce a diplomacie v každodenních jednáních, ovšem pozor, kvůli těm protikladům, o kterých píši výše, se může lehce stát, že v jedné chvíli můžeme sklízet pochvalu a vzápětí na nás někdo může svalit pytel kritiky, ze které se budeme velmi těžko a dlouze vzpamatovávat. Bude to chtít jemnocit a správnou volbu slov. Ty protiklady taktéž způsobí, že budou padat masky. Takže kdo se nebude chovat tak, jak to ve skrytu svého srdce skutečně má, pak bude v příštím roce velmi často prozrazován a bude pro nás pro všechny velmi těžké hrát nějakou nacvičenou roli, pokud ona nebude v souladu s naším pravým já. Takže vy, kteří dokážete vidět do lidí, se budete spolu se mnou dost "smát" a bavit se nad tím cirkusem, který dost pravděpodobně tímto faktem vznikne. Proto možná zkuste zbylé dny a týdny či měsíce do konce roku zapracovat na tom, co skutečně cítíte a zda to žijete. Ono mávat neustále pojmem falešná maska a lži umí každý, ale málokdo má zameteno před svým vlastním prahem a ti, co tato slova používají nejčastěji, bývají právě těmi nejfalešnějšími a nejlživějšími lidmi (sakra to jsou slova, mám je vůbec správně česky? :D ) V Tarotu je číslo II spojeno s kartou Velekněžky. Tuhle kartu vnitřně miluju, možná je z celého tarotového balíčku ta, která je se mnou nejvíce vnitřně spjata. Je to karta ženy, pochopitelně, většinou ženy duchovně založené či magií políbené, ale zároveň karta matky, bohyně. Je to karta napojení na vesmírné energie a u mě ve výkladu se objevuje zejména u žen, které mají vynikající intuici a určitou dávku charismatu, který jim přináší neotřelou přitažlivost, leč bohužel i jistou míru tajemna, kterého se většina lidí bojí. Tato karta vám klade otázky pro vaše nitro, které se týkají vaší pravé podstaty a souvisí i s vašimi minulými životy. A toto je podstatné v souvislosti s rokem 2018 říct, protože v tom roce se můžete velmi výrazně dostat do boje s karmou a karmickými vztahy, ve kterých ještě nedošlo k celkovému pochopení. Takže ti, jejichž cesty se rozešli a kteří si nepředali to, co měli, se mohou znovu setkat, a ti, kteří již pochopili a ponaučili se, se naopak mohou výraznějším způsobem pohnout z místa. Na toto téma bych mohla psát ještě minimálně do pravého poledne, takže tady skončím, ono tak jako tak je v textu dost k přemýšlení i bez dalších řádků a vět. Je dost možné, že se k tématu ještě někdy v listopadu či prosinci navrátím, ale píšu raději s předstihem, páč tou dobou budu spíše shánět vánoční dárky a sáňky pro pikolíka, což jsou pro mě okamžiky, o které se díky této stránce nenechám okrást.
Krásný den vám všem přeju já, Morgana :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA