PAMĚŤ DUŠE


Dnes vám napíšu pár řádků k tématu, na které se mě neustále ve vzkazníku ptáte, ač jsem tu o něm psala už asi stokrát, téměř každý ezo web se tímto tématem zabývá stále dokola a není fb stránky s duchovní tématikou, která by jej nerozebrala do všech možných podrobností. Je to téma duše a jejích zkušeností z předchozích inkarnací, které si pamatuje. Již jako malá holka - asi šestiletá - jsem měla v sobě znalosti a zkušenosti, které jsem dost dobře nechápala, kde se ve mně berou. Týkalo se to tématu hluboké lásky k jednomu muži, která byla nějakým způsobem ukončena. Nemyslím tím ukončena jeho odchodem k jiné ženě, ale spíš ukončena násilně, přestěhováním se, tím, že mi rodiče vybrali jiného partnera, smrtí potažmo jeho odchodem do války. Kdybyste se mě tehdy zeptali na toto téma, vyrazilo by vám dech, jak přesně a procítěně tento stav popisuji. Mnohokrát se mi stalo, že jsem někde uvnitř prožívala stavy, které prožívá žena, která truchlí nad odejivším partnerem. Jenže říct jsem to nikomu nemohla, vrstevníci by nepochopili, rodiče jsem nechtěla zatěžovat. Dodnes si pamatuji na film, který jsem sledovala asi v osmi letech. V tom příběhu hrdinka ztratila muže, který myslím musel odejít do války a pak byl i zabit. Tekly mi slzy, rodiče nechápali. Někde uvnitř mě byla zkrátka zkušenost ženy, která v mnohých svých minulých životech přišla o svého milovaného partnera, kterého milovala srdcem i duší a pak se rozhodla už s jiným mužem nebýt a dobrovolně se vrhla do celibátu, kdy po zbytek života "čekala", až se On vrátí. Až později, když se mi otevřel kanál s Vesmírem, začala jsem mít čím dál přesnější, častější a větší vize, ve snech jsem se opakovaně dostávala do svých minulých inkarnací a poté také díky regresím, z nichž jednu jsem absolvovala přes youtube kanál s nejznámějším americkým regresním terapeutem, jsem zjistila, proč ty pocity ve mně byly. V několika svých minulých životech jsem právě zažila situaci, kdy jsem měla muže, se kterým jsme se hluboce milovali, ale okolnostmi byli od sebe odtrženi, nenaplnili pouto rodiny a dětí. Buď musel do války, nebo zemřel, anebo byl jinak z mého života odstraněn. Takových životů jsem měla - co zatím vím - asi deset, většinu z nich s jedním mužem, který to pochopitelně ví. Proto když vás někdo nechápe, nerozumí tomu, proč jste s tou či onou partnerkou, když je blbá jak putštok, či partnerem alkoholikem, nevysvětlujte, nežádejte o radu či pomoc, neřiďte se názory okolí, zradili byste sami sebe a svou duši jakbysmet. Oni nemohou chápat, nemohou poradit, oni mají za sebou naprosto odlišné příběhy a v těch vašich nebyli. Takže kecy matek, babiček, sousedek, přemoudřelých kamarádek nechte proplout kolem a dál jděte za tím, kdo je ve vašich srdcích. Jedině tak ho najdete. Je fakt, že karmičtí partneři pouze předají bolestnou lekci a jdou dál, duchovní zůstávají. Ale může se stát, že duchovní partner bude i částečně karmický a pak záleží na vás obou, kdy si karmu uzavřete, abyste mohli dál kráčet svou společnou duchovní pěšinou. A jak poznáte svého duchovního partnera? Nutno říct hned na začátku, ne každý jej potká. Zklamání? Bohužel. Druhým faktem zůstává, že duchovní partner nemusí být vaším partnerem jako takovým, ale může jít o babičku, matku, bratra, kamarádku, kohokoli, kdo vás vůbec nemusí sexuálně ani jinak přitahovat. Pokud jde ale o váš osudový protějšek, pak, když se setkáte, kouknete si "poprvé" do očí, přeběhne vám mráz po celém těle a vy víte. Ten druhý se vás dotkne a vy ten dotyk rozpoznáte, páč si na něj pamatujete. Přivoníte si k sobě a jen se sami pro sebe usmějete. Promluví a vy poznáváte i hlas. Potom se obejmete, vaše duše se okamžitě rozpoznají a začnou si jakoby vrnět blahem; srdce se sladí do stejného rytmu a tóniny a můžete tam tak spolu stát třeba celý den bez vyřčeného slova a myšlenkami vám budou proudit otázky i odpovědi spolu s odvyprávěním toho, co se stalo za doby, než jste se znovu setkali. A nikdo vás nevyruší, svět kolem vás skončí, čas se zastaví a vy tam jen tak stojíte a v tichu si nasloucháte. A jak své duchovní dvojče poznáte? Jednoduše. Nemáte potřebu se ptát, zda je to On či Ona. Prostě to VÍTE. A pokud se přece jenom stane, že nějaký čas spolu být nemůžete, On či Ona budou ve vašem srdci napořád, v tomto mají následující partneři a partnerky smůlu. Při každé volné chvilce na sebe budete z nostalgie myslet, v myslích na dálku promlouvat, v soukromí, když se nikdo nedívá, stírat slzy, a těšit se na další společné setkání. Nicméně páč nemám ráda patos a jím taky nechci tato svá slova uzavřít, tak věřte, že tito partneři, pokud je ve Vyšším plánu, aby se setkali, znovu na sebe natrefí a většinou tak haluzovým způsobem, že to mozek ani nepobírá :D A co se stane mezitím a s kým je celkem titěrné a nepodstatné. Krásný den, lidi, a ještě krásnější víkend. Lavjůůů <3


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA