KARMICKÁ POUTA


Bré ránko, lide můj, dneska něco málo ke karmě, byť jsem tu k ní psala už snad stokrát a mám mnohdy dojem, že se dost opakuju, ale jak vidno, stále je to málo :-) Z výkladů, které vám zasílám, si dělám takové soukromé analýzy, např. ty, v jakém znamení jsou předně mí klienti, na co nejčastěji se ptáte, jak reagujete na to, co vám zašlu atd. Nikam si poznámky nepíšu, všechno si pamatuju a je zajímavé, že už při první větě, kterou si přečtu v mailu, tuším, co budeme řešit a vím, jak pak na obsah daná osoba zareaguje. Hodně vás zajímá vaše karma, mnozí se domníváte, že jste byli nějakou hodně významnou osobou, možná dost dobře i známou, ale v tomto ohledu vás zklamu. Málokdo má v kartách takovou sílu, že vnímám osobu politickou, vládnoucí či jinak společensky důležitou, málokterá z vás má v kartách magii a čarodějnictví, i když minimálně 80% z vás doufá v opak. Zaprvé váš přesný minulý život vám řekne jedině regresní terapie, nikoliv karty. Pokud mi něco v kartách ohledně karmy vyskakuje v obrazech, snažím se to napsat co nejpřesněji, byť i já kupodivu mnohdy hledám vhodná slova těžko. Většinou v karmických rozloženích vidím charakterové vlastnosti, rodové zátěže, karmická pouta k duším, které se mohou s vámi opětovně potkat apod. Karmická pouta NELZE přetrhat, nelze se jich zbavit, ale... Pokud jste se s danou duší, se kterou jste karmicky propojeni, již setkali a nechcete se s ní již setkat znovu (což v některých případech lze), musíte se zbavit všeho, co s touto osobou souvisí. Nicméně chci upozornit, že mluvím z vlastní zkušenosti, kdy mám jistou sílu a moc a kdy - jak sama vím a mnohými kartářkami mám potvrzeno - jsem pod ochranou nebes a žiju pod šťastnou hvězdou, tudíž co se mi nelíbí a už nechci, velmi snadno odmetám ze své cesty, a co neodmetu, to za mě udělá Vesmír. Musíte si uvědomit, že karmická pouta jsou vám dána předchozí úmluvou duší, které se před inkarnací dohodly, že se znovu setkají a znovu sehrají podobný scénář jako v minulosti, aby byla hra odehrána od A do Z a aktéři v ní zapletení dopochopili a douzavřeli to, co pochopit a uzavřít měli. Tak jako tak můžete zkusit následující: pokud chcete přetrhnout pouto s někým, kdo je s vámi karmou spojen a s jehož přítomností již nechcete mít nic společného, zbavte se všech věcí, které vám danou osobou byly dány: dárky, oblečení, elektronika, atd. Pak je taky vhodné vymazat veškeré kontakty na danou osobu v mobilu a emailu a číslo s emailovou adresou dané osoby si zablokovat. Potom můžete archanděla Michaela požádat, aby k vám přistoupil a zpřetrhal svým mečem veškerá pouta a propojení s danými lidmi (což můžete dělat děnně před spaním, aby se přetnulo vše se všemi, se kterými jste v daném dni měli co dočinění). Tuto žádost ovšem musíte říkat v klidu se zapálenou svící, a archanděla, narozdíl od andělů, kteří přicházejí skoro sami, musíte s pokorou požádat, aby si udělal čas a přistoupil k vám. On je vyšší formou anděla a nepřichází "jen tak". Při tomto rituálu si vizualizujte, jak se přetínají nitky spojené s touto osobou a jak si kolem sebe vytváříte ochrannou bublinu, skrze níž se k vám nikdo nemůže dostat ani na dálku. Já tu v rámci svého vlastního soukromí a ochrany záměrně nechci psát své postupy, takže po mně nechtějte detaily. Taktéž můžete požádat Vesmír, že s touto osobou nechcete v této inkarnaci už nic řešit. Tady ale záleží spíš na jeho rozhodnutí, zda Vám vyjde vstříc. No a pak se taky musíte zbavit myšlenek na daného jedince, naladit se do nálady, která si negaci nepřipouští a s danou osobou ani v nejmenším nesouvisí a žít dál svůj život tak, jak je vám libo. V této souvislosti ovšem musím upozornit, že v rámci karmy ještě dost záleží na datu narození, ve kterém jste se narodili, protože jsou data (respektive dny), které mají horší karmickou zátěž než jiná (já to vypozorovala u lidí narozených mezi 22. a 29. dnem v měsíci), zejména pak lidé narození 26., 27., 28. a 29. odsírají víc než lidé narození v první desítce měsíce a mívají větší množství těžkých zkoušek, hlavně více nečekaných, než mívají lidé narození mimo toto časové rozmezí. Takže v jednu chvíli se vám může dařit ve všech oblastech, můžete doslova plout na růžovém obláčku a najednou přijde ťafka zleva, mnohdy vzápětí i zprava a je konec. I datum narození byl předem dán, takže tady vidíte, že všechno se vším souvisí a neuděláte s tím nic. Vím, že jsem mnohé asi nepotěšila, ale je potřeba si uvědomit, že vše se děje pro váš růst a když kouknete nazpět na svůj dosavadní život, sami určitě uznáte, jak jste za dané lekce vděčni, protože ta, která předcházela druhou, vám umožnila právě tu druhou lekci zvládnout s větším nadhledem a lehkostí, která vám u lekce č. jedna chyběla. Nicméně chápu, že v některých případech byste určité lidi ze své minulosti už jen velmi neradi znovu viděli a procházeli si s nimi stejným či podobným, jako tomu bylo kdysi. Na závěr si ovšem neodpustím zdůraznit i důležitost víry, víry, že se vše děje tak, jak má a taky víry v to, že jsem pochopil(a), proč mi ten či ta vstoupila do života a posunulo mě to už dál k další lekci, která s touto osobou už nikterak nesouvisí. Morgana

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA