ZRCADLENÍ


Padl dotaz, co je to zrcadlení? Je to jednoduché: to, čeho si všimnu na druhém člověku, je stejná vlastnost či nedokonalost, kterou mám sama v sobě, jen u druhého ji vidět, upozornit na ni a kritizovat je jednodušší než u sebe samé. Proč si vy třeba všimnete na svém partnerovi něčeho, co vám leze na nervy a kamarádka, byť má její partner stejnou vlastnost jako ten váš, zůstává v klidu a neřeší to? Tady je znamení, že se máte zastavit a zapřemýšlet, proč vám ta či ona věc na tom druhém vadí. Pokud ji nemáte sami v sobě, v druhých ji nespatříte. Jestliže si všimnete, že spolupracovnice stále někoho pomlouvá, je uštěpačná, vulgární, zakyslá, je to proto, že pomlouvačnost, uštěpačnost, vulgaritu a zakyslost máte i vy sami v sobě, jen před tím zavíráte oči. Zrcadlení se taktéž říká zákon rezonance, protože zasáhne přesně ty "struny" v nás, které ještě nejsou vyléčené, naladěné, proto zarezonují na poplach. Pokud něco takového v sobě zaznamenáte, můžete to napravit, vyléčit, vyladit sami v sobě. Tohle vše pak vede k sebezamyšlení, práci na sobě samém a duchovnímu růstu. Při zrcadlení se hodně často nejdříve ozývají tzv. potrefené husy se slovy jak já za to můžu? Já taková nejsem, co s tím mám společného? Když se ale nad danou věcí zamyslíte, zjistíte, že lžete sami sobě, obhajujete něco, co není pravda, protože jste líní a neschopní se pravdě kouknout do očí, zapřemýšlet, co mi ta daná věc, která mě rozčílila, měla říct, zpracovat ji a posunout se. Když si někdo třeba bude stěžovat, že furt za někým doma musí uklízet a už ho to nebaví, páč on sám je velice pořádkumilovný a v bytě má čisto a uklizeno, může to být tím, že i když ve svém příbytku to má skoro až sterilní, jaksi pozapomněl uklidit ve své minulosti, ve vztazích či hlavě. Stačí to takhle?

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA