ŽÁDNÝ ČIN NEZŮSTANE BEZ TRTESTU

Nezpochybňujte zákon karmy. Můžete mít sice dojem, že na někoho zapomněla či jej dlouho obchází, ale není tomu tak. Vy s těmi jedinci nejste 24/7, tudíž nemůžete 100% tvrdit, že se jim daří i nadále. To, že se daní jedinci i nadále usmívají jak měsíček na hnůj, dále jim jejich podniky vzkvétají, prdele si stále vozí v audinách a báwech, nic neznamená. Věřte mi. Některé procesy jsou započaty nenápadně, skrytě před zraky druhých a jen čekají na ten jeden šťouch jako kostičky domina, aby se mohl přichystaný scénář rozjet. Já bych mohla vyprávět, kolik takových divadelních představení jsem již viděla a vše se týkalo lidí, kteří něco udělali mně nebo mým blízkým. A ne jednou jsem měla potřebu tam nahoru zvolat: "Hej, to stačí, trest byl naprosto adekvátní!" Ale pak jsem jen nad tím mávla rukou se slovy "Vlastně tys toho mohl(a) mít už nasbíraného víc, aniž bych o tom já sama věděla. Nemuselo jít jen o dluh způsobený mé osobě. Fajn, čiň, jak si daná osoba zaslouží." Vy ty Boží mlýny mnohdy zpochybňujete, protože jste lační po pomstě, vaše ego se již nemůže či nechce dál dívat na výtlem viníků, kteří vás samotné mohli dostat do těžkých životních situací, mohli vám opakovaně kroutit zabodnutou dýkou v srdcích či kopat vás stále dokola tím stejným stylem do prdele. Než přijde odplata a trest, nevěnujte pozornost tomu, zda už daný jedinec dostal záhlavec, ale spíše přemýšlejte nad tím, zda vám neměl něco přijít ukázat, v něčem otevřít oči, sejmout masku arogance, přílišné sebejistoty, nebo vám jen karmicky navrátil, co jste vy sami jemu v minulém životě či životech natropili. ŽÁDNÝ ČIN NEZŮSTANE BEZ TRESTU! Jen vyčkávejte, učte se trpělivosti, sebekontrole, makejte na svých příbězích, páč každý jeden z vás má co zpracovávat, vytahovat na povrch a léčit. Odpusťte všem, co vám kdy ublížili, odpusťte sobě, že jste se nechali do těchto her vtáhnout a pošpinili se danou negativní energií a vše a všechny PROPUSŤTE! Já vím, že tohle čtete všude a od všech (i když u mě je to přece jenom o něčem jiným, žeo), ale věřte, že jakmile tohle začnete aplikovat denně s kýmkoli a s čímkoli, pak se vám fyzicky uleví, pocítíte opravdu lehkost bytí, kterou pochopí jen ten, kdo zažívá jako já a život začne mít zcela nové barvy a vůně, které k vám nemohly díky vašemu špatnému nastavení a touze po pomstě a vyrovnání. NECHTE VĚCI, AŤ SE STANOU. A nezatěžujte svou mysl a srdce lidmi, kteří se v nich jak ufňukaní paraziti zabydleli a prožírají se vám v útrobách. Nechte to být, odpusťte si, pohlaďte se, udělejte si radost, zajděte si do přírody, z hluboka to prodýchejte a obraťte list. Boží mlýny melou, kolo se točí, ta mozaika se pomaličku skládá a rýsuje a nepochybujte o tom, že přijde den, hodina, minuta a konkrétní vteřina, kdy se vloží do skládačky ten poslední dílek a pak ten vesmírný dirigent zvedne ruce, proběhne pár vteřin ticha a prudkým švihem s dirigentskou hůlkou rozjede skladbu všech skladeb, ve kterou jste už ani vnitřně nedoufali. Krásný den vám všem! Lavjůůůů, srdíčkááá, pusinkýýýý, mucinky muck muck muck :D Morgana

Fotka uživatele Morgana.


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA