Z MORGANA LILITH CELTIC QUEEN OF MAGIC na MORGANA

Přátelé i nepřátelé, líbezňáci moji úžasní, než se strhne lavina dotazů, proč jsem změnila název stránky na prosté Morgana, tak vám ušetřím dotazy a svůj email zachráním od zbytečných otřesů. Název se mi zdál dosti dlouhý, řekla bych, že zbytečně. Spousta lidí mě doporučuje svým přátelům a známým a většina jim řekne: Hele, nevíš si rady, napiš Morganě. Navíc když se mi pak takový jedinec ozval, kde najde info k výkladům, musela jsem vepisovat do zprávy celý název a to se mi faaaaakt už nechtělooooo. To jen k administrativě jako takové. Další bodík: nepište mi ohledně toho, proč jste byli zablokováni. Tohle je věc administrátorky, které - znovu opakuji - naprosto důvěřuji a nebudu kontrolovat její důvody vašeho výmazu. Tečka. Další bodík: znovu vám moc děkuju za důvěru, kterou mi projevujete zasíláním objednávek. Velice si toho vážím. Musím ovšem zopakovat, že pro veřejnost poskytuji POUZE výklad z Tarotu, nikoliv četbu z fotografie. Tu mi můžete zaslat jen v případě, že se v rámci výkladu ptáte na to, zda na vás byla uvalena kletba či v souvislosti s posedlostí. Jinak je mi fotka vcelku k ničemu. No a k samotným karetním výkladům: dost mě dojímají neustálé dotazy typu "Rozvedu se s Frantem? Budu mít milostný vztah s Evženem? Prodám chajdu po strýčkovi Emilovi?". Lidé dobří, pochopte, že i kdyby mi karty ukázaly ve všech třech případech ne, neznamená to, že se tak nestane. Vy jste tvůrci svých osudů, vy to můžete změnit. Já vám pouze dávám náhled do budoucna, který se stane za předpokladu, že vy sami zůstanete v té situaci, ve které jste v době posílání dotazů na výklad a kdy budete i nadále dělat to, co jste doposud dělali. Pakliže sejdete z cesty či odbočíte, jasná věc, že se váš život může vyvinout jinak. Přesný popis toho, co se bude dít, vám nedá žádný kartář! Pokud se něčí výklad splnil na 100%, o čemž dost silně pochybuji, tak je to jenom proto, že jste si dál jeli stejným směrem jako před odesláním otázek pro výklad a stejně tak jeli stejným směrem a stejně jednali i lidé do dané záležitosti zapletení. Já osobně mám taky spoustu klientů, kteří píší: "No tak klobouček, vše se splnilo". Anebo naopak napíší: "Až na tu pracovní stránku vše klaplo". Proč? Protože v pracovní oblasti musel tázající začít smýšlet či jednat jinak. Už jsem tu několikrát psala, že i já jsem si žádala výklad od velmi známých kartářek a že se tyto dámy "trefily" jen cca z 60%. A to o sobě mnohé hlásají, že jsou nejlepší. Ony se samozřejmě veřejně nepřiznají k tomu, že jejich výklady se třeba plní jen z poloviny, páč to by si pod sebou podřezaly větev. Já mám v sobě slušnou sebereflexi, takže to s klídkem přiznám, protože tak to holt u všech kartářů je. (Koneckonců zejména u těch v televizi těžko zjistíte, do jaké míry říkají blbosti, protože nemáte zpětnou vazbu od volajících, žeo.) Samozřejmě jsou mezi vámi tací, kteří naprosto přesně pochopili, že pakliže chtějí např. vědět, zda si vzít Herberta z Reichu, tak položí dotazy dva: jak se bude vyvíjet můj život, když si Herberta vezmu? Jak se bude vyvíjet můj život, když si Herberta nevezmu? Takto vám dám dva náhledy a vy pak volíte. No a závěrem: děkuji za všechny, kteří tu jste a kteří se nechováte jako imbecilové a nesdělujete mi pitominy, které mě vůbec nezajímají. Je vás tu čím dál víc, za chvíli to bude neuvěřitelných 14 tisíc fanoušků, s čímž jsem při zakládání této stránky před necelými dvěma lety nepočítala ani omylem, a pro mne to znamená jenom jediné: snažit se i nadále vám sem dávat zpracovaná témata a citáty, které obohatí, plus srandy, které pobaví a nezapadnout mezi ostatní stránky, které jsou víceméně tuctové. (Samozřejmě v rámci možností, páč princ si žádá čím dál víc pozornosti.) Krásnou neděli vám všem, drazí. A choďte taky ven jako já třikrát denně minimálně :D
PS: Jo a k osobním výkladům, které jsou na čas přerušeny: já je zase v budoucnu obnovím, jsou pochopitelně malinko lepší, páč nad kartami můžeme diskutovat, rozebírat, víc vám vyčtu z tváře a očí. Navíc jsem ohromně zábavná a tak... Nicméně tyto výklady jsou na čas pozastaveny, protože se teď věnuju svému drobátku a nechci tahat k nám na hrad cizí energie. Jakmile dořeším nové bydlení a pinďulka bude alespoň tříletý, tak vám zase otevřu brány :-) No a seví, že vás o tom budu informovat. Takže do not panic! :-)

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA