UKONČENÝ VZTAH - ŽENY


Velmi často obzvláště s ženami řeším porozchodové situace, kdy jsou klientky na dně z toho, že je partner opustil, ony se hroutí, propadají do depresí, mnohé jsou dokonce na tišících prostředcích. Zrovna v týdnu jsem tu měla dvě, které se mě snažily přesvědčit o tom, že jim vlastně nemohu rozumět, protože já si ničím podobným nikdy neprošla. To mi přišlo úsměvné, páč pár rozchodů - světe div se - už na svém kontě mám i já :DJenže já narozdíl od většiny dam nedělám jednu zásadní věc, vlastně dvě: neočekávám a neupínám se. A přesně v tomto je to jádro pudla. Většina žen si svého prince vysní, obarví do růžové cukrové vaty, postaví na piedestal a čeká, až se podobný playboy objeví. Jakmile pak daný kolouch přiklopýtá, projeví cit, přinese pugét, předvede o dvě tři čísla v posteli víc než Franta před ním, má hvězdu omotanou a otěže v rukou. Zkuste se na ty chlapy tak neupínat, zkuste je brát jako chodce procházející vašimi životy, kteří zanechají radost a pak většinou i lekci a v klídku odejdou, aniž vy byste se hroutily a kolabovaly. Není jejich problém, že jste si něco vysnily a ona to pak nebyla realita. Není přece problém partnera, že se choval, jednal a prezentoval jinak, než jste se domnívaly. Že jste něco dle svých měřítek očekávaly, něco si vysnily a ono to pak neklaplo, je váš problém, ne jejich. Navíc žena, která si sama sebe váží, má se ráda, zná svou cenu, je si sama sobě zdrojem financí i zábavy, nikdy na nikom a ničem nelpí, nic nevyžaduje, nemá potřebu přeměňovat a tím pádem není nikdy zklamaná. Bere muže jako oživení v momentální životní etapě a pokud se rozhodne odejít, nechá ho a ještě mu podrží dveře. Navíc netruchlí, nevypisuje ponižující smsky, nevyvolává, nesnižuje se k výhrůžkám a citovému vydírání, nepomlouvá, neháže špínu. Prostě danou etapu uzavře a už se těší na novou. (To samé platí pro pány, kteří se dle mých zkušeností chovají mnohem zahořkleji a zoufaleji, někteří klesnou na to největší možné dno a tím ženě seberou ty zbylé krásné vzpomínky na vztah). Stejně jako u životních situací, berte i partnery více s nadhledem. Vždyť těch mužů běhají po světě tři prdele, tak proč se o sebe nepodělit s dalšími? ;-) Neupínat se, nelpět, neponižovat se a pamatovat si, že vztah, který jednou začal hnít, už víckrát nepokvete. Zkuste tuhle mantru aplikovat ve svých životech, já neradím blbě. Nikdy.
Morgana

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA