ŘÍKÁ SE O MNĚ, ŽE NUTÍM LIDI PŘEMÝŠLET...

Říká se o mně, že nutím lidi přemýšlet. Nejen tady na fb, ale i v reálu, kde se na mě obrací o radu mé okolí i úplně cizí lidé snad už přes 20 let. Žijí v domnění, že na vše znám odpověď, že mám životní nadhled, který je vzácný, že vidím věci z úhlu, ze kterého se na ně málokdo dokáže či odváží podívat. Říkám věci narovinu, bohužel mnohdy stylem, že to daným jedincem otřese. Jsem sarkastická, na jakoukoli situaci dokážu reagovat v mžiku oka. Ti, kteří to zažili, jsou šokováni natolik, že určo ještě dnes na daném místě stále stojí s otevřenou hubou dokořán :D Ale k věci. Většina lidí se mě ptá na otázky, na které si velmi snadno mohou odpovědět sami a to na místě, to znamená v daném okamžiku, ve kterém se obracejí s dotazem na mě. Mnozí ale přesto raději položí dotaz mně, snad abych jim jako osoba nezainteresovaná dala objektivní názor, anebo se bojí, co by si odpověděli, kdyby se sami sebe zeptali. On pohled do zrcadla na sebe samotného není nikdy tak snadný jako pohled do zrcadla, před kterým stojí druhý člověk. A proto mě teď tak v rychlosti napadlo, než se začnu zaobírat každovečerní milou aktivitou, že vám položím otázku, vlastně jich bude víc, na které si ale po přečtení musíte odpovědět zcela spontánně bez jakéhokoli delšího přemýšlení. To je podmínka: odpovědět spontánně. Nečekejte od toho žádnou konkrétní analýzu, žádné Morganino poselství, protože v danou chvíli - za to dám ruku do ohně - se ve vás spustí mechanismy, které se již měly dávno spustit samy, pokud byste tedy nebyli sráči a dané otázky si dávno položili. Takže: každou otázku si přečtěte jednotlivě, nejdříve první a ihned vnímejte odpověď, která vám přijde, vnitřní pocity a emoce, které otázka vyvolá a které přijdou i při formulování odpovědi. Hlavně k sobě budte upřímné. Otázek je celkem 6, ale pokud odpovíte na tu první "ano", přeskočte druhou a jděte na třetí a tam opět, pokud na třetí odpovíte ano, přeskočte čtvrtou a přejděte na pátou (jednoduše: pokud na otázky liché 1, 3 a 5 odpovíte ano, neřešte vůbec otázky sudé 2, 4 a 6). Pokud na některou z otázek odpovíte "ne", přečtěte si otázku následující. Důležité je odpovědět ihned po přečtení a bez zaváhání. Tak jdeme na to:
1. Jsi šťastná?
2. Co uděláš proto, abys byla?
3. Máš se ráda?
4. Proč ne, když jsi jedinečná?
5. Miluješ svého partnera?
6. Tak proč v tomto partnerství setrváváš?
Nuže? Co s tím uděláš? :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA