RADY OD MORGANY PŘI VÝKLADU KARET

Kdo z vás nabízí výklady karet pro druhé lidi, zřejmě čelil menšímu dilematu, zda při výkladu vybírat karty z balíčku sám, anebo nechat volit klienta. Já osobně používám oba způsoby, nicméně ve finále je úplně jedno, kdo karty volí, stejně ode mne dostane stejný vhled. Ale zpátky k variantě, že necháváte na karty sahat klienty. Karty samozřejmě patří mezi předměty, které potřebují pravidelnou očistu stejně jako kartářka a prostor, ve kterém kartářka žije a působí. Každý balíček karet musí mít své stabilní, nerušivé místo. Minimálně, co pro ně můžete udělat, je, že je vložíte do váčku, který je jen málokdy součástí balení, když si je kupujete. V opačném případě je potřeba váček koupit, nejlépe v černé či nějaké tmavé barvě. Rozhodně si nedovedu karty představit třeba v bílém či růžovém pytlíku, vnímala bych to jako jejich určitou degradaci, ale to je opět a jen můj pohled na věc. Úplně nejlepší pak je, když karty ve váčku vkládáte ještě do nějaké truhličky, ve které máte třeba minerály. Tak karty uchovávám já, takže mi k nim nemůže doputovat kdejaká energie, které mi do bytu vnášejí návštěvy, byť by šlo o přátele. Karty jako takové před každým výkladem i po něm očišťuju nad plamenem svíčky stočené do vějíře, aby se síla ohně dostala na všechny. Čistím je z obou stran, tzn. z rubu i lícu. Pokud necháváte klienta, aby si karty osahal a vybral pro výklad ty, které považuje za vhodné, tím spíš musíte po jeho odchodu karty očistit nad plamenem. Někde karty nechává s minerály dobít při úplňku, já to nedělám. Karty se chovají vždy tak, jak se chová jejich majitelka. Je to jako se psem: jaká pán, takový pes. Pokud jste silná osobnost, budete mít i silné karty, které nebudou potřebovat žádné větší procedury, budou se "připravovat" samy. Pakliže jste člověk méně silný, býváte unavená, nemocná, vyhořelá, budete mít takové i karty a ty pak rozhodně budou vyžadovat očistu a dobíjení. Nicméně je to rozhodnutí na každé kartářce, jak se k tomu postaví. Ovšem nikdy nenechávejte karty osahat kýmkoliv jen tak ze zvědavosti. Je to stejné jako s minerály: když si je očistíte a nabijete, neměl by vám je omakávat nikdo další, protože je špiní svou energií, kterou kameny mají na sobě nalepenu zas do dalšího čištění a nabíjení. To samé platí pro kyvadlo, křišťálovou kouli, zkrátka cokoli, s čím pracujete. Já se sice s tímto tématem už opakuju, ale je to proto, že ačkoliv jsem snad psala ohledně magie a karet na všechno, stále mi přicházejí dotazy, jak vybírat karetní balíček, jak v sobě probudit Dar, jak poznat, čemu se máte věnovat atd. Jste příliš rozmlsaní konzumním světem a zvyklí, že vše bude hned teď a tady, ovšem v magii to neplatí ani omylem. Magie si sama volí, komu otevře dveře do svých tajů, vy sice můžete být fascinováni a rozhodnuti se tomuto poslední dobou velmi módnímu trendu věnovat, ale buďte si jisti, pokud vám není dáno, nic se nenaučíte a vaše výklady budou na úrovni teorie a nacvičených frází z brožury. Všechno má svůj čas a místo. Na co tlačíte, tam drtíte přirozený tok energie, ta se začne přeměňovat do jiné vibrace a této vibrace se již těžko budete zbavovat. Nechávejte věcem volný průběh. Z otázek pro výklady mám dojem, že každá druhá z vás si myslí, že je čarodějka. Já vás uklidním: není. To rčení, že každá žena je čarodějka, je sice fajn, ale spíše se tím myslí, že každá má své čarovné metody, jak dostat muže, jak zútulnit domov, jak vychovat děti, jak šikovně využít různé možnosti být krásnější a žádostivější. Ovšem čarodějka ve smyslu magie každá z vás není, to je mi líto. Toto je naštěstí ještě velice vzácný úkaz, kdy narazíte na člověka políbeného magií, který ví, má Dar vhledů. Já takových lidí zatím moc nepotkala a to jsem v kontaktu s mnoha lidmi a stále potkávám nové a nové. Čarodějku poznáte na první pohled. Setkání s ní vás úplně zarazí, jste neschopni pohybu, jste v tranzu z jejích očí, z velice silného charismatu, který vyzařuje, začnete mít zimomriavky, jak říkají bratia a sestry, obalí vás strach a fascinace v jednu chvíli. -;)
Krásný den vám všem a kartám věnujte opravdu maximální možnou pozornost. Musíte je ctít a vážit si jich, jinak ony přestanou ctít a vážit si vás. Vždycky říkám, že kdyby začalo hořet, tak budu v prvé řadě brát do náruče synka a do druhé ruky svůj balíček kartiček. Zbytek mi bude ukraden.



Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA