JARNÍ POVÍDÁNÍ S MORGANOU

Máme tu konečně první březen a i když to není oficiálně první jarní den, já ho jako takový beru. Miluju jaro! Ani nedokážu popsat, jak strašně moc si užívám, když se příroda probouzí, při pohledu na ni jakoby sama fyzicky pociťuju, jak ze sebe oddělává tu zimní peřinu a začne se protahovat z toho dlouhého spánku. Konečně vykouklo zase všechno, co doposud schraňoval sníh, konečně začnou kvést stromy, vylezou první sněženky, bledule a narcisky, tráva začne opět dostávat zelenou barvu, vzduch se provoní, slunce uvidíme častěji než přes chladné období, které pomalu ale jistě odchází. Nevím jak vy, ale já mám už za sebou jarní čistku šatníku a botníku, vyházela jsem i kabelky, prošlou kosmetiku. Vše zcela nekompromisně šlo do popelnice, co šlo rozprodat na bazarech, to jsem rozprodala. Skříně vypucovaný a odprášený, ještě mě čeká přesazování kytek (a že jich mám), ale to už je lalala. Čistkou prošel i seznam přátel zde na fb a očištění od lidí v reálném světě, kde se v podstatě okamžitě zbavuju všech, kteří zavání nějakou patologií nebo je vidím šedě a vím, že ze mne jenom těží a to nejenom z pohledu vycucávání energie. A můžu vám říct, je mi krásně! Mladej už se mi staví na nohy, takže už chybí jenom koupit motojku a hurá do přírody s juniorem kilometr přede mnou :D Jaro je taky nejvhodnější období pro detox a očistu těla od všeho, co se v něm přes zimu nashromáždilo. Já sama už jsem dávno z jídelníčku vyřadila bílý cukr, sůl a éčka a jako se vším, co vyhodíte a co vám do té doby škodilo, najednou zjistíte, že je vám lépe a lehčeji. To samé s kosmetikou: už jsem na čistě přírodní kosmetice téměř po všech směrech. Lidé si neuvědomují, že se z 60-80% skládáme ze všech nahromaděných jedů z jídel a nápojů, kterými se ládujeme, kosmetiky, kterou se mažeme a omýváme a prostředí, ve kterém žijeme. Proto je tolik lidí unavených, mají scvrklou a vrásčitou pleť, žaludeční a střevní potíže, problémy s početím, trpí depresemi, bolestmi všeho druhu... Kdyby se lidé přestali vymlouvat na čas a peníze a tohle přehodnotili, valili by bulvy nad tím, co vše by se v jejich životě a na jejich zdraví ve velice krátké době změnilo. No nic, přestanu se tu rozvášňovat, každý z vás si stejně bude dělat jen to, co uzná za vhodné, fňukalové dál budou fňukat, skuhralové skuhrat a ti, co se sebou chtějí něco dělat, už tak dávno činí. Takže vám popřeji krásný první březnový den, všem Bedřichům a Bedřiškám Alles Gute a já jdu za svými květináči :-) Morgana

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA