MORGANA - OSOBNOST CO SI NA NIC NEHRAJE

Jak tak čtu komenty pod svými statusy na profilech, které si je vypůjčily, tak se musím smát a smát, zejména pak slovním atakům ze strany mužů a uvědomělých, světem znalých dam. Předně je potřeba asi říct, že nejsem žena, jež by se stylizovala do role, která se od ní v daný moment očekává. Co to znamená? Je to prosté. Když chci napsat, že mě někdo nasral, napíšu nasral, ne naštval, ani nazlobil, rozhodil nebo snad uvedl do nešťastné nálady, páč to s mým momentálním rozpoložením nemá nic společného. Vím, že je to zejména pro slušňáky už moc, ale je mi to jedno. Taky se nestydím napsat a vyřknout slovo kurva, hovno, prdel, kokot, protože to je jinak emočně zbarvené než třeba ale božínku, na čemž se asi shodnem, ni? Emotikona wink Další věc: ano, jsem člověk, který se vydal na duchovní cestu, která sama o sobě něco obnáší, ať už je to určitý způsob chování, reprezentování se, náhled na svět, lidi a bytí vůbec. To ovšem neznamená, že nezůstávám stále obyčejným člověkem s běžnými chybami, náladami, nedostatky (no při vší skromnosti není jich mnoho), ale i přesto se nebudu házet do obrazu sladké éterické víly s přeslazenýma kecama, která za každou větou vysloví amen, soucítím, miluju bližního apod. Tohle ráda přenechám pozérům, kteří si zasypou zeď srdíčky, anděly, procítěnými citacemi, o jejichž autorech mnohdy nemají ani páru, a za rohem pak otráví sousedovi psa. Dál: ano, jsem sebevědomá, jsem si toho vědoma a plně si uvědomuju i svou jedinečnost, vtipnost, občas dost velmi velkou otevřenost, drzost. Za vším si stojím, pokud s tím máte problém, je to váš boj, váš postoj. Mne se to netýká! Budu stejná, ne-li horší. Emotikona wink No a v neposlední řadě co se týče statusů, kde bojuju za ženy, a na které muži mají tendenci reagovat jako potrefené husy, tak tady jen jediné: pánové, MILUJU VÁS, fakt nejsem zahořklá, životem zklamaná, netrpím žádným sexuálním nedostatkem, nemám problém najít si partnera, milence, manžela (koukli jste se vůbec do mé fotogalerie???), nepláču v noci do polštáře, nepomýšlím na sebevraždu a jiné blbosti, ju? Jsem prostě jen jiná než to, na co jste zvyklí, nedokážete mě zařadit do konkrétní škatule, neskáču tak, jak pískáte, nenechávám se váma usměrňovat, tvrdošíjně vás odmítám třeba rok, jsem neúplatná, jsem svá. A vemte jed na to, že taková zůstanu. Reakce uvědomělých žen zejména pak matek není třeba komentovat vůbec. Tam to vidím tak, že mnohé se utápějí ve svých vlastních nešťastných životech, kde pro ně prostě ten Enrique Iglesias nestihl přiletět na bílém oři, a můj optimismus, energie, vysmátost a otevřenost je spíš jako drátem do oka, takže tady snad jen jediné: holky, změnit život jde i v šedesátce bez všech těch typických výmluv, fňukání a staropanenské zakyslosti. Takže asi tolik. Krásný den vám všem a moje tradiční muck muck srdíčkááááááá pusinkýýýýýý lavjůůůůůůů Emotikona wink

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA