MORGANINA SLOVA KE KONCI ROKU + PŘEDPOVĚĎ NA ROK NÁSLEDUJÍCÍ

Tak nám pan prosinec přinesl svůj poslední den a mně je jasné, že většina z vás očekává nějakou tu mou esej, páč máte vybraný vkus a dokážete ocenit kvalitní čtení. Osobně nejsem moc zastánkyní takového toho naprogramovaného veselí a vytlemeného ksichtu a dost dobře nechápu, proč zrovna v tento den má většina obyvatel potřebu potrestat svá těla tím, že se ožerou jak prasata, přecpou se nechutně přesolenýma brambůrkama a čumí na to, co nám programoví ředitelé televizí na tento den zvolili. Taky mi přijde k smíchu, jak se krom Vánoc zrovna v tento den všichni najednou jako mávnutím zázračného proutku "mají rádi", přejí si vše dobré, zasílají si růžovoučké smsky a přitom po zbytek roku se na ulici ani nepozdraví. Lidské pokrytectví a omezenost prostě nezná mezí. No ale k věci. Chtěla bych vám všem, kteří jste mi vstoupili do života, ze srdce poděkovat. Je jedno, za jakým účelem jste se v něm ocitli, jak dlouho jste pobyli, ani za jakých okolností jste z něj odešli. Kdo měl zůstat, zůstal. Komu nebylo dáno zůstat déle, odešel. Děkuju svým kamarádům a kamarádkám, že tu pro mě jsou, když je nejvíc potřebuju. Nebudu je jmenovat, oni moc dobře ví. ;). Můj dík patří i těm, kteří kdy přišli na kartičky nebo mě oslovili tady přes Cukrberkovic síť, svěřili se mi se svými příběhy a projevili mi tím tu největší důvěru, která se projevit dá. (Manželům z rozvrácených vztahů, ke kterým jsem "dopomohla", snad jen jeden vzkazík: byli jste prostě idioti, nic jiného za tím nehledejte.) Jsem vděčná i všem haterům a pitomečkům, kteří mi po celý rok zaplňují vzkazník všema možnýma blitkama, shitama a fotkama svých pohlavních údů a snaží se mě usměrňovat dle svých směšných mužských měřítek. Pro ty jen vzkaz: chápu vaše rozhořčení nad mým chováním, jsem holt jiná a měnit se nebudu. Budu si dál říkat, co si usmyslím, budu se nadále chovat tak, jak se chovám, a půjdu si dál svou cestou mimo běžné stádo. Rebelkou jsem byla už na základce, kdy jsem se dokázala postavit učitelům, zatímco zbytek třídy připosraně zůstal zticha, a jako rebel taky zemřu. Vaše názory mám tam, kde byly vždycky. Ale za vaše postřehy k mé jedinečnosti jsem i tak vděčná, kluci. Co napsat závěrem: rok 2015 bude pod symbolem tarotové karty Ďábel. Budou krachovat všechny vztahy, založené na lži a falši, provalovat se nevěry, bankrotovat podniky, které jsou vedeny podvodně. Já osobně se na to moc těším, páč lidem víc a víc začne docházet, že život není o tom, zda mám barák větší než soused, dvacetihektarovou zahradu s kurtama k tomu, zda si válím prdel v audině nebo báwu, jestli můj potomek má poslední Apple phone a desatero tabletů (a jinak je blbej jak putštok) a jestli moje kabelka a hodinky od pana Korse oslní co nejvíce kolemjdoucích. Začneme si vážit ryzích přátel a rodiny, zahájíme čistku veškeré špíny ve svém životě, ať už se bude týkat čehokoli a kohokoli, a těm bystřejším už v následujícím roku docvakne, že život byl, je a vždycky bude jen a jen o čisté a nefalšované Lásce. Budu vám všem držet pěsti, abyste patřili do této bystřejší skupiny. Mám vás moc ráda a zůstaňte se mnou i nadále pusinkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, srdíčkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lavjůůůůůůůůůůůůůůůůůůů

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA