MORGANIN RECEPT NA OPTIMISTICKÝ ŽIVOT

Mnoho lidí se mě neustále ptá, jak to dělám, že jsem pořád plná energie a optimismu. Tak tady je můj návod:
- Mám se ráda. :-)
- Věřím své intuici, svým schopnostem, dovednostem, inteligenci.
- Jsem hrdá na své vzdělání, sečtělost a práci, kterou jsem si vybudovala sama bez cizích financí a podpory.
- Říkám věci narovinu, bez obalu, sladkých řečiček, zbytečné chlácholivé omáčky kolem, nic v sobě nedusím.
- Vážím si svého času, proto jím nemrhám a nevěnuju jej osobám, které mě nijak neobohacují.
- Umím říct ne, i když na mě dotyčná osoba dělá psí oči.
- Necítím se jako oběť, nesvaluju vinu na druhé, nepoužívám fráze typu "já se snažím, ale jde to ztuha, ono se to lehce řekne, ale hůř dělá, já za to nemůžu, to on..., kdyby ona neudělala toto, mohla jsem už dávno...".
- Spoléhám se za všech okolností pouze a jen na sebe.
- Pomluvy, negativní názory, slovní ataky, psycho-analýzy a jiné napadání své osoby ze strany haterů vůbec neřeším.
- Nikdy své jednání a chování neospravedlňuju, nikdy nikomu nic nedokazuju.
- Nesleduju sračky na televizi, nečtu noviny, nesnažím se spasit svět lajkováním připitomělých fb stránek typu "Zúčastním se demonstrace za záchranu kožichu ledních medvědů v dallaské zoo" nebo "Zapalte svíčku za...", nepodporuju koupí knihy naprostý odpad této země jako je Láďa Hruška a jemu podobní, neodebírám Marianne, nesleduju Ulici, je mi u prdele, koho zrovna píchá primář v Růžovce, nečtu Blesk, neřeším 25 receptů na Míša řezy, nemám manžu, nejsem členkou fóra Ženy ženám, vyhýbám se všemu, co smrdí kýčem, hovnem či jinou shitkou.
- Pravidelně si dělám drobné radosti.
- Když mám chuť na steak, tak si ho prostě dám. Trávu a zrní ráda přenechám vyschlým Bětám.
- Děkuju svému tělu za to, že funguje, jak má a že mě nikdy nenechá ve štychu.
- Jdu si za každých okolností za svým, nezajímá mě ničí výsměch, pochyby, moudra typu "až budeš na tom tak jak já, změníš názor".
- Investuju do kosmetiky a kvalitního čtení.
- Týdně padne jedna lahev červeného. O:-)
- Denně se pochválím.
- Směju se na sebe do zrcadla, páč jsem se povedla, a na lidi kolem.
- Opět a znovu MÁM SE RÁDA.

Tak prosté to je a navíc: FUNGUJE TO 

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA