KAŠTANY


Dnes si tak sbírám kaštany a uvědomila jsem si, že jsem vám k nim nenapsala něco dost zásadního: jsou to zázračné plody, které z lidí vytahují vše negativní, člověka čistí jako antioxidant dá se říct a vytahuje z něj nemoci. Nikdy jsem nestudovala, co v sobě obsahují, je mi to celkem jedno, ale pamatuju si, že moje maminka vždy každému členovi rodiny ušila váček z plátna a nandala mu do něj tolik kaštanů, kolik mu zrovna bylo let plus jeden, tzn. když mi bylo 15, měla jsem ve váčku kaštanů 16 a při dalších narozeninách jsem tam jeden přidala, páč moje rodička jich měla zásoby. Tento váček se pak dal pod polštář, na kterém se v posteli spí, a je fakt, že jsme nikdy nebyli nemocní. Dneska jsem si takový váček připravila, naplnila a vám radím to samé. Pokud jste líní, stačí si najít v přírodě jenom jeden a nosit jej v kapse nebo kabelce, účel to plní naprosto stejně.
*MORGANA LILITH*



Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA