KARTÁŘKY VS. "KARTÁŘKY"

KARTÁŘKY VS. "KARTÁŘKY"
Dnešní krásný den s datem se čtyřmi jedničkami, které krásně nahrává ke komunikaci, jsem se rozhodla něco málo sepsat o kartářích obdařených a těch, kteří si na ně jen hrají, abyste se malinko orientovali v tom, jak vybírat a v čem se vlastně mezi sebou lišíme. Jelikož se mě neustále ptáte, jak se projeví, že máte Dar věštění, tak budu ráda, když vy, kteří se kartičkami zabýváte, se svěříte nám ostatním, jak jste v sobě tento Dar objevili, jak se u vás projevuje nejen během čtení z karet, ale i třeba formou vizí a prognostických snů, protože tím můžete obohatit ostatní, kteří ty moje bláboly čtou :D Dnes je bohužel doba, která nahrává tomu, že se lidé obracejí k duchovnu čím dál více, hledají v něm spásu, klid, ujištění, vnitřní rovnováhu. Mnozí jsou bohužel jen fascinováni a tak se mylně domnívají, že pravidelným nákupem stohu knih s duchovní tématikou z nich udělá pomalu andělsky čisté bytosti, které budou rozsévat lásku na každém kroku. Vy, co mě čtete už delší dobu, víte, že jsem naprosto alergická na taková ta růžovoučká, líbezná individua, která mají každý svůj statusíček plný srdíček, pusineček, růžiček, cukříčků a jiného sladkého cukrkandlu, který je tak nesmírně slaďoučký, že se z nich chce jednomu až zvracet. U takových lidí já okamžitě zbystřím, a i kdyby se stavěli na hlavu a opírali o uši, důvěru ve mně nevzbudí ani omylem. Další skupinkou mých oblíbenců jsou ezo géniové, kteří krom výkladu karet zvládají v podstatě vše, co trh nabízí: astrologii, numerologii, karmalogii, léčbu energií, komunikaci s anděly, práci s kyvadlem, regresní terapii a kdovíco ještě. Osobně se domnívám a určo se nebudu plést, že na vícero židlích se sedět nikdy nedá. Teda dá, ale vždy tu jednu svým zadkem ošidíte. Neříkám, že mezi námi nejsou tací, kteří naprosto s přehledem zvládají karty a k tomu třeba práci s kyvadlem, ale pokud je těch aktivit víc než dvě či tři, jděte od takového člověka pryč. Další skupinečka mých favoritů jsou ti, co komunikují přes karty s anděly. Vyloží kartu, tu sem hodí, opíší text z brožury, která je u každého balíčku karet k dostání a je vymalováno. Prosím vás, už několikrát jsem psala, že komunikace s anděly jste schopni všichni, tím pádem i vyložení karty a její interpretace. Chce to jen se vnitřně hodit do klidu a pohody a pak pravidelný cvik. Pokud je pro vás ale ohromující novinkou fakt, že vás zrovna třetího apríla obklopují andělé láskou a světlem, tak jo. :D Jak tu tak brouzdám po ezo stránkách všech těch ezo tragédů, tak se bavím, kolika lajky jsou někteří lidé schopni ohodnotit ty blbosti. A hlavně se v dnešním světě prosím naučte používat větu "souzním", páč ta teď děsně valí. Ale teď k tématu Daru. Kartáři, kteří jsou obdaření, nikdy nepoužívají citace ve stylu "teď vás čeká nebezpečí, ze kterého se ale nakonec dostanete, ač nevylučuji odvoz do nemocnice". Člověk s darem vám totiž řekne zcela konkrétně např "vidím vás ležet na křižovatce, stojí tam zelené auto, které do vás narazilo a muž v bílé košili s mobilem v ruce, který volá záchranku. V nemocnici vás vnímám tak týden a pak 2 týdny rekonvalescence doma. Stojí tam u Vás Vaše žena a dvě děti". Vnímáte ten rozdíl v obou výkladech? Samozřejmě ne vždy jsou vize tak silné. U mě to funguje např. tak, že se do daného člověka okamžitě vcítím, jakoby si obléknu jeho tělo i s myslí a vnímám bolest, emoce, slyším vyřčené věty nebo vidím situace, ve kterých se vyskytl či teprve vyskytne. Cítím nemoci, psychiku, zážitky ze vztahů atd. Je toho moc. A k tomu všemu nemusím brát karty ani do rukou, stačí fotografie a já vám rozeberu daného jedince tak, že mu spadne brada. Nicméně tuto službu ofiko neposkytuji, páč výkladů mám tolik, že bych musela fungovat 24 hodin a 7 dnů v týdnu. Mnohdy se ani na karty moc nesoustředím, jen klient položí dotaz, já balíček zamíchám a bez kouknutí do spodku balíčku mu spodní kartu ukážu a řeknu: tohle je má odpověď a pak mu řeknu, co daná karta znamená, protože už před dokončení míchání vím, že tam bude a samozřejmě jako odpověď sedí jako prdel na hrnec. Jindy jen tak ledabyle vytáhnu za pochodu karty tři, hodím je jen tak na stůl a opět říkají přesně to, co se pak projeví jako realita. Neuvěřitelné? Ano, je to neuvěřitelné, a tohle je přesně to, co většině kartářů chybí. Ono totiž tohle umění není o tom, jak dlouho se mu věnujete, zda exhibujete v televizi (obecně platí, že obdařenější jsou ti, kteří o sobě tohle do světa nekřičí, to jen já jsem taková huba nevymáchaná a sobecky do sebe zahleděná ;-) ). Navíc obdaření lidé mívají i vyjma doby výkladu různé vize, které jim chodí do hlavy o různých lidech, slyší věty, cítí situace, ve kterých se ocitnou oni sami či někdo, koho znají. Je toho skutečně moc. To je taky důvod, proč si myslím, že čtení z karet se nedá naučit. Kdo tuto službu nabízí, jde jen po penězích. Tohle není numerologie či astrologie, kde jsou jasná pravidla. Tohle je mnohem výš. A jak jsem zjistila, že mám Dar? Krom výše popsaného jsem na dotaz kamarádů a známých reagovala s jistotou v hlase a popisovala vhledy, které o nich mám, aniž bych věděla, kdo to za mě či ve mně mluví, a ty vize se plnily. Pak se to stalo takovým pravidlem, že když někdo něco potřeboval, dostalo se mu rady: Zajdi za Helen, ta ti řekne :D  Ale už dost, na toto téma bych mohla tlachat hodiny a hodiny, páč těch zážitků mám tři prdele. Takže: kdo má chuť, napište pro druhé, jak to máte vy, pokud tedy čtete z kartiček, může to být pro zbylé osazenstvo dost obohacující :-) Krásný den, lidi :)
Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA