DUCHOVNÍ ČLOVĚK


Dneska vám napíšu pár řádků o tom, co si myslím o duchovních lidech. Spousta z vás žije totiž ve velkých iluzích o jedincích z ezo světa, a navíc, což je pro mě dost úsměvné, považují za duchovní i mne. :D Já se tomuto pojmenování bráním a vždy říkám, že sice mám Dar, mám schopnosti vizí a vhledů, vidím zdraví a neduhy lidí, pamatuju si zážitky z minulých životů, umím komunikovat s anděly, umím být empatická, číst z karet, očí, používat kyvadlo, vidím a hovořím s entitami a dušemi, umím na dálku způsobit bolest až smrt... ano, tohle jsou jisté schopnosti, které nemá každý, ale to ze mne nedělá duchovního člověka. Dle mého názoru v tomto státě není ani jedna osoba, která by mohla být pokládána za duchovní. Duchovní jedinec totiž žije ve stylu pánů Moojiho a Osha, a ruku na srdce, kolik takových jste někdy v naší malé zemi viděli? Tito lidé pochopili, o čem je život, jejich ego u nich nemá už vůbec žádnou moc, většinou žijí z prány, neřeší blbosti, nechávají plynout, nežijí v hmotě... Osobně se nestačím divit, když se koukám na stránky ezo žen a mužů tady na fb, kolik poslušných a zfanatizovaných ovcí přitakává těm největším falešníkům. Nebudu jmenovat, oni se pomalu ale jistě stejně blíží ke své vlastní zkáze, karma je už postupně trestá na poli vztahovém, finančním, a oni dokola jen fňukají a diví se, proč se jim vlastně nedaří, když oni jsou tak strašně "duchovní" a pomáhají potřebným? Kdybyste jenom tušili, kolik z těchto ezo rádců a idolů je v dluzích, s exekutory na krku, nevyřešenými traumaty všeho druhu, valili byste oči. Mnohdy když si tak pročítám komenty těch, kteří tvrdí, že mají Dar vidět do lidí a číst v nich, a přitom žerou slovo od slova kartářce, která je v soukromí častou klientkou psychiatrické léčebny nebo v soukromých zprávách záměrně natajňačku žádá o finanční pomoc, anebo věří "moudrým" lidem, že jsou čistí jak lilie, směju se tu u té obrazovky, až se za břicho popadám. A to pokrytectví a masky komentujících jsou jen třešinkou na krémovém dortíku :D Srdíčkáře s cukrovou vatou místo slin netřeba zmiňovat vůbec. Já osobně stále tvrdím a tvrdit budu, že čistotu člověka poznáte podle jeho očí. Sama mám ego, které se už umí sice ovládat, ale nikdy ho záměrně neutlumím celé, protože jsem žena mnoha tváří, plná různých emocí, barev a nuancí, které bez ega nevyjádříte. Nejsem hloupoučkou, unylou a naivní blběnkou, která na muže dělá laní oči a zobe mu z ruky. Neumím se sklopenou hlavou a sklapnutýma krovkama šlapat brázdu, umím se pěkně nasrat a řvát. A ať už se vám to u osoby mého postavení líbí nebo ne, nebudu ve svém životě ani zde na stránce tolerovat faleš, lži, pokrytectví a masky všeho možného druhu jen kvůli stále se zvyšujícímu počtu příznivců. Vždycky vám budu říkat pravdu, která je velmi často bolestivá, nebudu vám mazat medy kolem huby, nebudu vás přesvědčovat o tom, že mnohdy věříte lidem, kteří se vaší slepé víře v soukromí smějí. Protože já jsem jiná, jsem Morgana, a vy z vás, kteří do lidí vidíte tak jako já, moc dobře víte, že jsem takovej machr, že nemám potřebu vám jakkoli lhát. ;-) Lavjůůů, děcka <3
(Foto: já, když jsem si ještě hrála na modelku. :D Pro remcaly a závistivé šeredky: retuš téměř nulová, krom zlatavého nádechu. Holt vypadám kurevsky dobře ;-) )

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA