PÁR ŘÁDKŮ O TOM, JAK VÁS VNÍMÁM JAKO KLIENTY - MORGANA

Dnes jsem se rozhodla napsat pár řádků o tom, jak vás já vnímám jako klienty, kteří mě požádají o výklad na dálku, anebo mají tu možnost přijít ke kartičkám osobně, a jak byste měli vy brát výklad karet, protože se mi tu opakují stále stejné vzorce chování. Takže předně: výklad karet je nástrojem, jak nahlédnout do vaší duše, jak s ní komunikovat. Kartičky jsou vlastně obrázky, díky kterým se mi váš uplynulý a následující život objeví do největších detailů a je jedno, jak se u něj budete tvářit, na co si budete hrát, za jakou masku se budete skrývat. Mnoho z vás tomu stále nechce věřit, že by to bylo možné a při výkladu zírají s otevřenou pusou, protože si do té doby mysleli, že je to jen jedna velká hra a sranda. Není. Celý život je tak strašně krásně a magicky nastaven, jen je 90% populace nastavena tak, že jsou ovládáni mozkem, egem a materiálnem, a proto co nejsou schopni logicky vysvětlit, tomu nevěří. V tomto okamžiku je dobré zmínit, že většinou kartičky a magii zesměšňují muži, kteří jsou převážně nastaveni na racio než duševno, ale je zajímavé, že jsou prvními, kteří když jim něco řeknu, co mi zrovna z jejich života přijde shůry za zprávu, tak zcepení, zblednou, začnou koktat, znejistí, začnou mít strach. Pakliže se zeptám, z čeho jste se tak rozklepal, když tomu nevěříte? Nejsou schopni dát mi odpověď, uhýbají očima, někteří se zvednou a s nejistotou v hlase se omluví a odejdou. Čím to? :)
Celý život je založen na energiích a vibracích, už Nikola Tesla tvrdil, že vše takové má jako jediné budoucnost a ono už se to těm citlivějším, bystřejším a otevřenějším z vás začalo osvědčovat. Každá myšlenka má svou vibraci a přitahuje vibračně podobné myšlenky, tak funguje i každé vaše vyřčené slovo, vykonaný čin. Nejde to ošidit, nejde to ojebat, nejde se tomu vyhnout. Změníte myšlení, změníte sebe, změníte svět. Doslova. Vaše duše si prošla několika životy, to, co prožila, zažila, protrpěla si, je v ní otištěno. Tyhle její příběhy se mi pak odrážejí v kartách a díky nim vám můžu sdělit, co se ve vás odehrává a kam to bude při zachování stejného směřovat. Pravdou je, že můj Dar je natolik veliký, že kartičky nepotřebuji, zprávy mi u některých z vás chodí už při pohledu na vaši fotku tady na fb, na vaši tvář, protože vše je v ní a v očích zapsáno. Navíc je na vás nalepena energie vyřčených slov a vět, udělaných skutků a má intuice ji dokáže v menší či větší míře číst, protože ji zachytí, vloží do emocí, pocitů, slov a vyvalí ven. Proto jste tak v šoku, proto nechápete, jak to vím, proto ta husí kůže a věty typu "Heleno, ty mě už fakt děsíš, mám husí kůži až na prdeli". :-)
Kdybyste jen tušili, co všechno o vás vím, kdybyste jen věděli, kam až vidím. Ale pokud to nemám říct, nemám vyslovit, cítím, že byste to nepobrali, nerozdýchali, nemáte to vědět, protože by to pokazilo či jinak narušilo vaši následující cestu, neuslyšíte to ode mne a ani v náznaku nepoznáte, že před vámi něco skrývám. Nejen v tomhle jsem vynikající herečka 
Co byste ale vy měli pochopit, je, že ke kartičkám a potažmo ke mně se přistupuje jako ke konzultaci. Ony vám ukáží, jak se věci vyvíjely a jak se bude příběh odvíjet dál, pokud se budete chovat a jednat tak, jak jste se chovali a jednali do doby výkladu. Můžete se tomu myšlenkově bránit, můžete se vzpouzet "ne, tak to není, mýlíte se", ale ubližujete tím jen sami sobě. Mně je u prdele, jestli karty odhalí, že jste frigida nebo Tonda s ptákem 3 cm při vyvrcholení, já jsem vaše berlička, vaše psychická podpora, váš konzultant a terapeut, který je tu od toho, aby vám ukázal situace a nastínil s vaší pomocí a spoluprací její vývoj. Ego a hrdost si strčte do prdele, já už v prvních pár vteřinách do hlavy dostávám zprávy všeho typu, takže skrývat přede mnou můžete třeba hemoroidy a já o nich tak jako tak vím. Neuvěřitelné? Vím, ale je to tak. Proto když už mi napíšete nebo dojdete osobně, netvařte se stylem "tak se ukaž, frajerko", škodíte tím jen sami sobě a mně je vlastně šumák, jestli vám jakkoli pomůžu, nakopnu, nebo zklamu vaše očekávání. Jestliže ale umlčíte své podělané ego, vyvalí se na povrch všechno skryté, mnohdy mi tu i pláčete, protože trefím hřebíček o hlavičku, a můžeme s tím nějak pracovat. Ale neupínejte se na kartičky jako na spásu, ony jen nastíní, co cítí a prožívá vaše duše. Konkrétní kroky a posun či v opačném případě setrvávání ve sračkách a spění k záhubě je jen ve vašich rukou. To pero, kterým sepisujete svůj příběh, máte v rukou stále jen vy, nikdo jiný. Takže ať už vám řeknu cokoli, pokud nejde o život, jde o úplný hovno. Je jedno, zda ten váš Jarda má tři milenky, dítě je na drogách, maminka umírá na rakovinu. Jsou to jen zkoušky, které si vaše duše vybrala už před tím, než se do vás inkarnovala. Máte si tím projít, má vás to něčemu naučit. Můžete před tím utíkat, můžete se utápět v alkoholu, chodit kreslit obrázky k psychologovi nebo se dopovat chemií od svého psychiatra. Můžete se litovat, fňukat, otravovat okolí se svými problémy, řezat si s pravidelností žíly, skákat z mostu a pak po zbytek života být na vozíčku. Můžete, ta volba je a vždycky byla vaše. Anebo setřete slzy, napřímíte záda a budete všem těm překážkám čelit. A pamatujte, nikoho, opravdu nikoho, ani vaši nejlepší kamarádku, která se tváří účastně, vaše trable nezajímají! Ona má svůj příběh, své úkoly ke splnění, své jizvy k zahojení, své vnitřní souboje. Tam není prostor pro ty vaše. Ona nemá nástroje k dosažení vašeho cíle, ke zdolání vaší pozemské úlohy, ona jde jinudy, s jinými nástroji, k naprosto odlišnému cíli. Takže berte život s humorem, kartičky berte jako konzultaci, na můj výklad se neupínejte, spíš se zamyslete, co vám přes něj VAŠE DUŠE chtěla oznámit. Z vaší cesty nelze sejít, pokud máte zůstat bezdětní, s uřezanou paží, bez přátel, bez střechy nad hlavou, stane se to. A v záchvěvu naděje "pche, já mám vše, tohle mi nehrozí" se moc dlouho neutápějte, Vesmír vás dostane tam, kde vás chce mít a kde vy pro váš vlastní růst potřebujete skončit. A je jedno, jestli za rok nebo deset let. Čas tu nehraje vůbec žádnou roli, proto vám jej málokdy specifikuju v kartičkách. To je pozemská míra, ne duchovní. 
Takže závěrem: životu zdar, mějte se rádi, odhoďte už konečně to pokrytectví, vyserte se na věčný alibismus, touhu po majetku a penězích a věřte. V anděly, víly, Boha, karmu, osud, duši, v sílu Matky přírody, všemocný Vesmír, V SEBE. Morgana vám nikdy nelže. 

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA