DUŠE, DÉMONI, ENTITY


Krom čarodějek a mágů je poslední dobou hodně velké haló nad tématem duší, entit, egregorů, démonů a jiných bytostí, které vám mate ty vaše hlavičky natolik, že každý druhý mi zahrnujete vzkazník dotazy, jak je poznat, jak s nimi komunikovat, jak se jich zbavit apod. O jejich rozdělení psal již můj milovaný muž, kdo potřebuje přesné tabulky a měřidla, nechť zavítá na jeho stránky a tento elaborát si najde. ;-) Já vám to popíšu spíše ze svých vlastních zkušeností, jak já to vnímám. Zkrátka svým stylem ;-)Tak předně je nutné si uvědomit, že duše a jiné bytosti jsou kolem každého z vás, na každém možném i nemožném místě, kde by vás to ani nenapadlo. Ne každý je dokáže vidět, ale jsou tací, kteří je vidí, cítí, slyší. Pokud je nijak nevnímáte, buďte rádi, ale zároveň v klidu, páč i kolem vás, nevěřících Tomášů, se vyskytují. Prvotní pocit, který mám já, když vstoupím na nějaký hrad, do kostela, kasemat apod., kde se vyskytují některé z výše zmíněných entit, je ten, že cítím chlad, tíži nebo mrtvení v nohou, přeběhne mi mráz po pažích, po zátylku či celém těle, začnu zkrátka vnímat, že tady něco není ok. Téměř okamžitě pak uvidím nějaké stíny, postavy různě zabarvené od světle šedé, přes temnější po černou, buďto sedící, opírající se o zeď a hledící na mě, stojící za mými zády, vedle mě, "šeptající" mi do ucha, anebo i naproti mně. V tu chvíli vím, zda půjde o "kamarádské střetnutí", nebo o postoj "vypadni odsud". Mnohdy se mi stalo (s mým mužem při čištění třeba), že mě začala daná entita zezadu držet za krk ve snaze mě dusit, zmáčkla mi hruď, kdy se mi nedařilo pořádně nadechnout (plíce mám v pořádku), drtila mi ramena, podkopávala kolenní jamky ve snaze mě shodit na zem či z nějaké vyšší stavby dolů apod. V noci mě mnohdy navštíví buď zbloudilá duše, která si svým výrazem ve tváři či pocitem a vnitřní mluvou řekne o to, co chce (převážně si chce postěžovat, sdělit mi své strachy, nebo požádá o vyprovození do astrálu), anebo takzvaní pozorovatelé, kteří jen tak hledí a pozorují mé přípravy ke spánku. Pokud nejde o strážného anděla, který nade mnou bdí, nebo povolaného archanděla, který mi přináší jen povzbuzení a pozitivní energii, tak jde o entitu (většinou uměle stvořenou či seslanou na mou osobu), která je bez obličeje, černá, jde z ní strach a ta hledí a čeká (bohužel pro ni jen ve dveřích, páč svůj hradní příbytek mám pravidelně čištěn a jsem chráněna). S takovou bytostí se nebavím, ignoruji ji, a svým postojem "polib mi prdel", který mi zcela běžně čumí z obličeje, jen cítím, jak ji vytáčím, přebíhá mi mráz všude, kde to jen jde, nicméně strach nemám. To je taky hlavní pravidlo: nebát se, ale mít respekt (to druhé mám se sebezapřením, ale to už je moje charakterová vlastnost :D ). Mnozí z vás jistě i zažili, že se v noci vzbudili a viděli u postele stát postavu (většinou v kápi), nebo z vás "něco" stahovalo přikrývku, zapínalo světla, sedělo v rohu (na to většinou děti poukazují prstíkem) atd., těch variant je mnoho. Vždy platí: nebát se, nepanikařit. S danou bytostí nemluvte a už vůbec ji ze zvědavosti nepřivolávejte. Jestli si myslíte, že pomocí rituálů, postupů na Googlu či spiritistických desek zavoláte svou babičku, aby vám řekla, kam ukryla rodinné úspory, jste na omylu. Spíš si přivoláte entity, kterých se nebudete schopni sami zbavit, nataháte si domů negativní energie,duše, démony... kteří z vás budou jen vysávat život, a to doslova a do písmene. Může vám to přijít zvláštní, můžete se nad tím pousmát, ale takových smíšků už byly tři prdele a pak volali o pomoc a zbavení se toho všeho. Chránit se můžete všelijak: pověšením křížů na stěny, vysypáním rohů místnosti solí, zavěšením očištěných křišťálů, přivoláním archandělů a požádáním je o ochranu... Pokud budete mít pocit, že vám pobyt těchto entit a duší otravuje život, vadí vám, ubírají energii, ničí životy, partnerství... vždy volejte odborníka, který umí s těmito bytostmi komunikovat, umí je vypoklonkovat zpět, odkud přišli, umí duše odvést Domů a vás a váš domov poté vyčistit. (Pevně věřím, že po tomto článku nezačnete hysterčit a psát mi a Merlinovi, že doma určo něco takového máte.) Tak snad jsem napsala vše, na co jste se mě ve zprávách ptali. Hezký večer a duším klid ;-) *Morgana*

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA