MORGANA - ČARODĚJKA S DAREM



Poslední dobou, zdá se, se roztrhl pytel s čaroději a čarodějkami. Každý druhý je najednou znalec magie, věštění, rituálů, komunikace s anděly, vyprovázení zbloudilých duší, umí komunikovat s astrálem, rozpozná různé bytosti a entity, léčí energiemi, rozpoznává auru, neroztančenost čaker a jiné modernosti, které s tím souvisí. Co na to Morgana? Musí se smát. Víte, já si svou cestu nevybrala, byla jsem do ní vhozena. Mám duši Morgany le Fay a pak dalších čarodějek, do kterých se moje drahá dušička inkarnovala už po dlouhá staletí. Od dětství se mi dějí a děly situace, o kterých jsem moc nemluvila, protože ono je zbytečné sdílet tyhle zážitky s okolím, které s tímto nemá zkušenosti, které na vás čumí jak na pablba, nebo si dokonce klepe na čelo a žádá vás, abyste si už dostatečně dopředu zarezervovali pokojík v místní psychiatrické léčebně. Mám prediktivní sny, vidím do lidí, umím číst z očí, tváře, stavby těla. Rozumím rostlinám, aniž bych věděla, jak se vlastně všechny jmenují, umím je pěstovat intuitivně. Mnohokrát se mě kamarádky ptaly, jak to, že ti ty kytky tak jdou, to je tolik hnojíš? A jak pak zíraly, když jsem jim řekla, že to prostě vím, že to není světlým bytem, ani hnojivem, ani častým přesazováním. Já s nima prostě a jednoduše mluvím, ony ví a dle toho rostou a kvetou (a to dokonce lépe než zahradnicím. Holky, fakt sorry.  ). To, že vnímám změny v náladách, snech a věštění dle toho, v jaké fázi se zrovna nachází Měsíc, o tom tu psát nebudu, jeho vliv pociťuje každá citlivější osoba. Já ale jakýmsi způsobem i komunikuju se Sluncem (nepatlu se karcinogenními oleji proti spálení, ač by si to má porcelánová pleť víc než žádala, páč vím, že mi Slunce neublíží, stačí o to jen požádat) a jinými živly, umím si poručit, aby do deseti minut přestalo pršet, ač je liják, že nevidíte na pět metrů, dokážu myslí ovlivnit zvednutí větru, ač je úplné bezvětří. Znám bylinky, i když jsem si o nich a jejich účincích nikdy nečetla. Umím číst z karet, aniž bych si pročítala knihy a brožury o tom, co která karta znamená. Umím číst z kávy, z ruky. Je toho moc, tím vás tu nudit nehodlám. Jen tím chci říct, že tyhle magické schopnosti prostě buď v sobě máte, nebo ne. Není jiná varianta, magii si vybrat nemůžete vy, nelze se rozhodnout, budu čarodějka a třicátého dubna běhat ve směšném kostýmku z půjčovny s hůlkou v ruce a kocourem na rameni někde s místními vesany u ohně. Čarodějnictví není o tom, že jsem ověšená křišťály, věčně mi v příbytku dýmí kadidlo, v kredenci mám nasušenou mandragoru a na krku v medailonku hadí jed. Osobně nemám na krku či kolem zápěstí nic než tetování, nejsem ověšená pentagramy a keltskými spirálami jak vánoční buk, nemám nehty nalakované na černo ani nic podobného. Ale když mě potkáte, budete zaručeně cítit respekt až strach, uhýbat před mým pohledem očí a jako mnozí při mém pohledu dokonce uskočíte stranou a pocítíte nervozitu. Čím to je? Že by načtenými knihami? Nebo snad absolvováním semináře Jak se stát čarodějkou a bez nehody umět zvládat řídit pětistupňové koště? Anebo snad zasvěcením nějakého "mistra" či jiného kašpara? Jednou provždy si prosím do těch svých hlaviček nacpěte, že tomuto se naučit NEDÁ! To je buď ve vás, anebo nic. Jistě, že spousta žen rozumí bylinkám, je v jistém "vztahu" s přírodou, kytky jim doma rostou naprosto s přehledem... ale to z nich nedělá čarodějky. Opravdových mágů je asi tolik, kolik je prstů na lidské ruce. Nebudou vás o ničem přesvědčovat, nebudou si od vás do ničeho nechat kecat, budou prostě vědět. Budou žít v souladu se svým vnitřním přesvědčením, které v nich zkrátka a dobře prostě je, budou si vést své vlastní rituály, používat kouzla, jejichž postupy a magické formule vám nikdy neprozradí. Budou vám pomáhat nezištně, ale zároveň si nenechají srát na hlavu. A hlavně: budou stále sví, ač se to někomu líbí nebo ne, protože si v minulých životech museli pro svou víru projít mnohdy strašlivými hrůzami a zvěrstvy, takže nějak pošťuchování nebo popichování fejsbukových zakomplexovaných individuí jim přijde jako nicotné lechtání. Proto taky ta moje vulgarita, proto ten můj slovník, prořízlá huba, proto to všechno, které nebudu měnit jen proto, že se vám z toho dělají mžitky před očima. Morganu nikdy nevpasujete do ženy v růžových šatičkách, která bude dělat pukrle místo pozdravu. Ona si nevplete do vlasů růžové pentle, nezačne nosit půvabné volány a fiží, nebude cukrovat, přát vám krásnou sobotěnku a posílat andělíčky do cesty. Ona se sem nevrací po staletí proto, aby se někomu nabídla do přízně, uzpůsobila se požadavkům, žila za sociální maskou a alibismem. Ona na to všechno zvysoka SERE! Bude si dál vést svůj život podle toho, jak to sama cítí, po boku svého milovaného Merlina, nebude nikoho přesvědčovat o své pravdě, nebude nikomu nabízet svůj um, nepůjde nikdy pod svou cenu a vždy zůstane svá. Pokud se vám to nebude líbit, je to váš problém. Chápete, co vám tím chce říct? Ona nežije z vás a popularity, ona je sama sobě svým zdrojem. Takže mějte magii rádi, klidně si o ní čtěte, vzdělávejte se v ní. Kupujte a zapalujte svíce, obstarávejte si ochranné symboly a talismany, chovejte se s úctou k přírodě, modlete se, vonné tyčinky si kliďte zapíchněte do klopy saka, pořiďte si černýho kocoura, dělejte vše, co vnitřně cítíte, že dělat máte. Ale mějte na paměti, že učitel, dril z knih, návštěvy přednášek Baby Jagy a Čáryfuka a pravidelné nákupy kyvadel, křišťálů či zavěšení kříže nad vchodové dveře svého domu z vás čarodějku či čaroděje neudělá ani omylem! Lavjůůů, děcka 

(HOVNO  PRDEL  ŠUKAT - pro věrné, líbezností ověnčené diváky )

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA