OCHRANNÉ SYMBOLY


Rozhodla jsem se napsat pár řádků na téma ochranných symbolů, protože se mě řada z vás neustále ve vzkazníku ptáte na různé významy symbolů (ač jsem tu o těch nejznámějších a dá se říct že nejsilnějších už psala), jak vybrat ten vhodný, zda vytetovaný symbol tam či onde bude mít stejnou sílu jako třeba ten samý zavěšený na krku, anebo zda ten či onen symbol je dostatečnou ochranou před zlem, ďáblem a entitami. Doporučuju vám přečíst si článek víckrát, aby se mi pak nestalo, že jej postnu a do vzkazníku mi budou chodit dodatečné, mnohdy zbytečné dotazy. Máme Google, vážení, a pakliže chci znát dodatečné odpovědi na své otázky, tak jej použiju. Výmluvy typu "jsem rád(a), že zvládnu zapnout a vypnout komp" si nechte pro někoho, kdo vám to žere ;-);)
Takže: v první řadě je důležité si uvědomit, že nejdůležitější je víra. Pokud si budete kupovat amulet, talisman, kamínky, různé symboly ve formě přívěšků, nebo se dokonce rozhodnete zajít k tatérovi a daný symbol či magickou formuli si necháte vytetovat, a přesto přese všechno nebudete věřit v sílu a moc dané věci, je vám to k hovnu. Obzvláště mě zarážejí dotazy ohledně toho, zda pentagram na zadní části krku či na zápěstí je dostatečnou ochranou, nebo zda zvolit jiný symbol, možná silnější (silnější než pentagram není snad nic ;); ). Pokud nejsem o něčem přesvědčená, tím spíš o kérce, kterou už ze svého těla nesmažu, nejsem stopro rozhodnutá o tvaru, obrázku a místě, kde ho chci a budu umět nosit, nemám u tatéra co dělat. Tudíž jestliže vás napadají takové či podobné otázky, nedozrál pro kérku ještě čas, jasný? Rozdíl mezi amuletem a talismanem jsem již popisovala, s chutí si to dohledejte. O kamenech tu máte také na mé stránce už přehršel informací, které stejně všechny na jeden zátah nepoberete. Celkem je jedno, pro co se rozhodnete: někdo nosí Pannu Marii nebo Ježíše na krku, druhý má v kapse pár minerálů, další člověk věří v brož po babičce, jiný zase v usušený čtyřlístek od své první lásky z dětství či anděly ve formě náušnic, další má prsten s drakem nebo pentagram vytetovaný přes celá záda. Ať už věříte, v co věříte, nikdo vám nemůže říct, že zrovna to či tamto je špatně. Nikdo! Cokoli, co berete za silný ochranný znak, je správně a pro vás naprosto v pořádku. Nelze říct, co má vyšší sílu a váhu. Pro nás čaroděje je to pentagram, já osobně mám na těle vytetovaný pentagram, triquetru, trojměsíc, kříž, pár ochranných run a své magické jméno čarodějným písmem. Nikomu nevysvětluju, proč a co to znamená, ani proč to mám vytetováno tam či onde, je to moje intimní věc, nemám potřebu o tom hlásit do rádia. Samozřejmě, že si musíte uvědomit a vygooglit či jinde dohledat, co daný symbol má nositeli přinést, protože ochranné symboly se dělí dle toho, zda jsou pro lásku, peníze, hojnost, zdraví, k odehnání zla či negace atd. Nebudu to tu vše vypisovat, stačí opravdu použít Google a během vteřiny máte milion odkazů, kde se dočtete naprosto vše. Jen tu lenost a pohodlnost odhodit. ;-);) Pokud máte amulet, škapulíř od mága, kamínky apod., tak tyto musí být magicky nabité, očištěné a tím připravené k tomu, aby dobře sloužily. O čištění kamenů ve slané vodě a nabité na slunci či měsíci při úplňku jsem tu již psala, amulet a škapulíř vám nabije pro danou věci (peníze, láska...) čaroděj, ostatní magické symboly se většinou čistí svěcenou vodou, solí nebo plamenem ohně. Vše je o tom, jak to sami cítíte. Před prvním použitím je dobré požádat Boha či Bohyni (či kohokoli, koho ctíte a v koho věříte) o posvěcení a je dobré při tom odříkat ochrannou formuli EYLA NOTHAPHLE EZIGGON NOG AZO WERTHAFUMAN. Pak už jen stačí žít v lásce, ctít vesmírné zákony, nedělat či nepřát nikomu nic zlého a mít víru.
*MORGANA*

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA