MORGANINA ESEJ #6 ZÁKON REZONANCE A ZRCADLENÍ


Zákon rezonance v podstatě vychází z principu, že stejné přitahuje stejné, nestejné se odpuzuje. Každý člověk tedy může přitahovat jen to, co je v souladu s jeho vibračním naladěním. Pakliže se naladím do blbé nálady, kdy se mi nic nedaří, budu ve stejný den přitahovat lidi s blbou náladou, poslouchat jejich stížnosti, jak se jim nedaří, a další blbé situace, které jen posílí můj původní pocit. Nelze přitahovat dobro, pokud jsem se naladila na opak. Nemohu si vyslechnout rádio nastavené na VKV, když jej mám nastavené na FM. Další příklad: pokud se budu v hlavě zaobírat např. Tarotem, není náhoda, že ve stejný den zaslechnu v tramvaji rozhovor o tom, jak byl někdo u věštkyně a ta mu z karet řekla to či ono; nebo že otevřu časopis u zubaře a tam na mne vybafne rozhovor s nějakou kartářkou, anebo vejdu do knihkupectví a zrovna budou mít v akci knihy o ezoterice a kartách.
To samé platí o pocitech, které mám v sobě skryty. Když mě někdo rozzlobí, uráží, zraňuje, poukazuje na mou nevychovanost, neupravenost či něco jiného, příčina není v něm, ale ve mně. Daná osoba vyvolala pouze mou reakci. A mohla ji vyvolat jedině proto, že stejnou vlastnost, na kterou poukázala, mám sama v sobě. Dokud tuto vlastnost neodstraním, znovu si ji povšimnu při nejbližší možné příležitosti. Daná vlastnost má totiž taktéž svou energii, vibraci, a pokud někdo rozdrnčí strunu, jejíž melodii já znám, je to proto, že k ní mám i já noty, že ji rozpoznávám. Z tohoto vyplývá, že pokud k někomu vyšlu soud "jsi zlá, prvoplánová, vidím tvou nenávist", ve skutečnosti volám "sama v sobě mám zlo, prvoplánovost a nenávist" (---> tzv. zrcadlení). Proto přemýšlejte, než něco někde vyřknete či napíšete na něčí adresu, jelikož nemluvíte o osobě, ke které jsou slova směřována, ale o sobě. Daná osoba vám jen nastavila zrcadlo, abyste rozpoznali to, co nemáte ještě zpracované a zapracovali na tom. A kdo jiný vám jej nastavuje lépe než já. ;-);)
*MORGANA*

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA