MORGANINA ESEJ #5 SMYSL ŽIVOTA


Spousta z vás se neustále ptá, jak poznat, co je smyslem, úkolem vašeho života. Stále vám nedochází, že na to vám nikdo neodpoví, ani karty, ani veškeré mé schopnosti. Vy sami jste přišli na tento svět z určitého důvodu a ta ten důvod musíte přijít jedině vy sami. Tohle za vás nikdo neudělá.
Každý jeden z vás přišel s určitým úmyslem, záměrem, úkolem. To, že ne všichni půjdete po stopách Matky Terezy, neznamená, že váš úkol není důležitý. Abyste se možná aspoň malinko pohnuli z místa, na kterém stagnujete třeba už příliš dlouho, položte si a zkuste zodpovědět těchto pár otázek:
1. Kam mě život postavil? Proč?
2. Do jaké doby jsem se narodil(a)? Proč?
3. V které zemi jsem se narodil(a)? Proč?
4. Do jaké rodiny jsem se narodil(a)? Proč?
5. Se kterými přáteli mne život svedl dohromady?
6. V jakých žiji podmínkách? Proč? V jakých podmínkám bych měl(a) žít? Co pro to udělat?
7. Do jakých krizí, potíží, problémů mě život zavedl?
8. Kde mě život "doučuje": lekce - nemoc - utrpení - rány osudu?
9. V čem vlastně spočívá problém? Co tím chce život dokázat? Jaký to má smysl?
10. Jaké jsem z toho získal(a) poznatky? Jaké jsem z toho vyvodil(a) důsledky?
11. O čem sním? Co bych si přál(a)? Jakou roli bych v životě rád(a) hrál(a)? V jaké situaci bych se cítil(a) nejlépe?
12. Jak by vypadala moje vysněná biografie?
13. Co je nutné, abych ze svého života udělal(a) mistrovské dílo? Co by teď v mé situaci udělal Ježíš/Buddha?
14. Co mi brání v tom, abych to samé udělal(a) i já? :-):)
*MORGANA*

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA